کسانی که سیلی به صورت جانبازی زدند حق او را نفهیمدند

  • شناسه خبر: 10464
کسانی که سیلی به صورت جانبازی زدند حق او را نفهیمدند

امام جمعه رفسنجان گفت کسانی که جبهه نرفتند و تلخی ها را نچشیدند چه بسا به صورت جانبازی هم می‌زنند زیرا حق او را نفهمیدند

امام جمعه رفسنجان گفت کسانی که جبهه نرفتند و تلخی ها را نچشیدند چه بسا به صورت جانبازی هم می‌زنند زیرا حق او را نفهمیدند
به گزارش روراستی, حجت الاسلام رمضانی پور امروز در حاشیه رزمایش محمد رسول الله در رفسنجان با گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس وامام راحل اظهار داشت: امام خمینی(ره)بنیان گذار جمهوری اسلامی بود واین همه عزت وعظمت را برای جمهوری اسلامی به ارمغان آورد.
وی بیان داشت: در جنگ هشت ساله از رفسنجان سه گردان در جبهه‌ها حضور داشت وامروز دهها گردان علم افتاده شهدا را برافراشته‌اند وبا عظمت در رزمایش‌ها اقتدار خود را به دشمنان نشان می‌دهند.
DSCN6004
رمضانی پور افزود: بسیجیان آگاه،لحظه‌شناس وبا بصیرت به پیروی از ولایت تحت هر شرایطی آماده  هستند واگر ماموریتی پیش آید در میدان حضور دارند.
وی با اشاره به کلام امام علی (ع)  تصریح کرد: ایشان فرمودند« حق من بر شما این است که در بیعت وپیمان خود با من وفادار باشید » وما نیز نباید فراموش کنیم با امام ورهبری بیعت کردیم وامروز بسیجیان این امر را ثابت کردند.
وی ادامه داد: امام (ره) فرمودند« در آشکارا وپنهان از خیرخواهی دریغ نکنید وخیرخواهی خود را حفظ کنید».
امام جمعه رفسنجان بیان داشت: کسانی که میدان‌های نبرد را دیدند وسنگرهای نمناک را لمس کردند ، کسانی که در هر پست ومقامی که بودند معنی چفیه‌ها را فهمیدند اگر در هر مقامی که امروز قرار بگیرند یادشان از رزمندگان،جانبازان وایثارگران نمی‌رود اما کسانی که نرفتند وتلخی‌ها را نچشیدند در هر پست ومقامی باشند حق جبهه و شهادت را نمی‌فهمند  چه بسا سیلی به صورت جانبازی هم بزنند زیرا او حق این جانباز را نفهمیده است.
وی با بیان اینکه همه دشمنان به ویژه سردمداران غربی بدانند ملت ایران برای همیشه انقلابی و وفادار به امام  و رهبرش است خاطر نشان کرد: همیشه اطاعت از رهبری  وولایت در راس امور ما خواهد بود.
وی در ادامه با اشاره به افرادی که حقی را نمی‌فهمند اظهار داشت: اگر راست می‌گویید اطاعت از ولی امر را بدون هیچ چون وچرایی قبول کنید واگر صادق نیستید به مردم صادقانه بگویید نمی خواهم از ولی امر مسلمین اطاعت کنم وآن زمان است که مرمد اجازه ادامه خدمت را به شما نخواهند داد.
رمضانی پور اذعان داشت: همه هستی کشور ما مردم انقلابی، خانواده‌های ایثارگران،جانبازان وبسیجیان هستند اگر روزی کشور مورد تهاجم دشمن قرار گیرد یقینا کسانی که بی درد هستند وغیرت ندارند به میدان نمی آیند بلکه همین بسیجیان پا برهنه به میدان خواهند آمد و این مهم در هشت سال دفاع مقدس ثابت شده است.
برچسب ها:
جانباز رزمایش رفسنجان روراستی فتنه گر یاداشت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :