اگر همه بسیجیان کشوردر یک رزمایش حضور داشته باشند دشمن تنها از دیدن آن ها به زانو در خواهد آمد

  • شناسه خبر: 10470
اگر همه بسیجیان کشوردر یک رزمایش حضور داشته باشند دشمن تنها از دیدن آن ها به زانو در خواهد آمد

رزمایش محمد رسوال الله از روز گذشته در منطقه اردوگاه شهید میرافضلی واقع در کیلومتر 22جاده رفسنجان – یزد در حال برگزاری است.

رزمایش محمد رسوال الله از روز گذشته در منطقه اردوگاه شهید میرافضلی واقع در کیلومتر 22جاده رفسنجان – یزد در حال برگزاری است.
در این رزمایش سناریوی پنج عملیات برای هفت گردان از سراسر شهرستان رفسنجان نوشته شده است.
به گزارش روراستی،امام جمعه،فرماندار وجمعی از روسای ادارات،بخشداران شهرداران وهمه وهمه آمده بودند تا ضمن اینکه خود را بسیجی عنوان کنند و به بسیجی بودن خود افتخار کنند اقتدار جوانان ونوجوانان بسیجی گردان های شهرستان را ببییند وبه خود ببالند.
رزمایش با  ادای احترام مسئولان به مقام شامخ شهدا و قرائت قرآن آغاز شد  وموزیک سرود جمهوری اسلامی ایران توسط گروه موزیک مستقر در محل نواخته شد و با دعای فرج ادامه یافت.
در این رزمایش با شکوه بسیج جامعه پزشکی و نیروهای هلال احمر هم حضور داشتند.
حسن بزرگ زاده مسئول تعلیم وتربیت سپاه ناحیه رفسنجان نیز از آموزش گردان های رزمی مستقر در اردوگاه گفت.
وی افزود: از صبح روز گذشته تا ظهر همان روز آموزش های لازم ارائه شده ودر بعد از ظهر تمرین به صورت عملی انجام شده است تا امروز در رزمایش به کار گرفته شود.
20150313_091142
مسئول بهداری سپاه نیز که در محل حاضر بود اذعان داشت: بهداری یک همراه برای اطمینان نیروها در رزمایش ویکی از پایه های رزمایش است.
وی افزود: در هر رزمایشی که انجام می شود رزمایش امداد ونجات توسط یکی از گردان ها صورت می گیرد که اگر حادثه ای ایجاد شود این گردان آموزش های لازم را دیده باشد.
محمد میرزایی اضافه کرد:در  طول سال کلاس های آموزشی به صورت مرتب ومنظم برگزار می شود وتمرنیات آزمایشی هم انجام می گیرد…
واین رزمایش با رمز یا محمد رسول الله  وعملیات مبارزه با اغتشاشات آغاز شد.
و عملیات دورادور  وحضور پهباد دشمن وبمباران فرضی شهر در منطقه و حضور فرماندار و بسیجیان در بالای تپه شنی وادامه رزمایش در اطراف وروبروی محل بر شور وهیجان این اقتدار می افزود.
رزمایش محمد رسول الله در جبهه فرضی با دشمن فرضی انجام شد و باید به برگزار کنندگان این رزمایش احسنت وخدا قوت گفت.
این رزمایش گرچه به اسم  رزمایش بود ولی نشان می داد این جوانان ونوجوانان و حتی افراد میانسالی که در آن حضور داشتند ترسی از انفجارها نداشتند وحتی در نزدیکی آن ها این انفجار رخ می داد و خمی به ابروی کسی نمی آمد.
اگر روزی دشمن واقعی به خاک میهن ما تعرض کند همین جوانان ونوجوانان پاسخی کوبنده به او خواهند داد و دشمن را  از این تعرض پشیمان می کنند.
رزمایش محمد رسول الله رفسنجان تنها گوشه ای از اقتدار بسیجی کشورمان را به نمایش گذاشته بود که باید گفت اگر همه بسیجیان کشور یک جا جمع شوند ودر یک رزمایش حضور داشته باشند دشمن تنها از دیدن آن ها به زانو در خواهد آمد.
DSCN6117
DSCN6055
برچسب ها:
دفاع رزمایش رفسنجان روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :