عضو شورای شهر تهران: مذاکره کنندگان روحیه انقلابی از خود نشان دهند

  • شناسه خبر: 11807
عضو شورای شهر تهران: مذاکره کنندگان روحیه انقلابی  از خود نشان دهند

انتظار داریم آقایان تیم مذاکره کننده در جاهایی که لازم است تشر بزنند زیرا آمریکایی ها عددی نیستند، انتظار دیگراین است که رئیس جمهور ما هم هر جاها که لازم است نهیب بزند.

عضو شورای شهر تهران و  شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: باید در مذاکرات دوستانی که خط اول مذاکره هستند روحیه انقلابی از خودشان نشان بدهند .
به گزارش ” روراستی ” مجتبی شاکری جانباز جنگ تحمیلی و عضو شورای شهر تهران در گفت وگو  با خبرنگار ما در مورد لزوم برگزاری یادواره  شهدا افزود: ما در واقع در مراسم یادواره شهدا خودمان را پیدا می کنیم ، یادواره شهدا متر و ترازویی است که شهداء ایجاد کرده اند و ما خودمان را با آن ها می سنجیم .

وی تصریح کرد: یادوراه شهدا در حقیقت مقایسه تاریخ دیروز و امروز است که ما خودمان را پیدا کنیم و بیش از  این که شهدا بهره ببرند ما از یادواره شهدا بهره می بریم.

شهدای لشکر 41ثارالله به عموم ملت ایران شناسانده شوند
وی با اشاره به ضرورت شناساندن شهدای استان کرمان و شهرستان رفسنجان و تبدیل آن ها به شخصیت های ملی افزود : همه شهدا ویژگی های خاصی دارند که در این راه حرکت کرده اند جا دارد که چهره های ملی لشکر 41 ثارالله و گردان های خط شکن آن را به مردم معرفی و شناسانده شود تعداد زیادی از شهدای رفسنجان ظرفیت این را دارند که چهره ملی و جهانی باشند .
عضو شورای مركزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تأكید كرد: فقط کتاب “دا “و  “من زنده ام ” نباید کتاب ملی باشند بلکه شهرها باید چهره های ملی خودشان را در آثار مختلف از جمله کتاب ، تله فیلم و سریال به مردم عرضه کنند.
عضو شورای شهر تهران دبا اشاره به مذاکرات هسته ای نبیان کرد: لحن حضرت آقا و نکاتی که ایشان مطرح می فرمایند نگرانی شدید ایشان را می رساند لذا  انتظار می رود تیم مذاکره هویت و جایگاه انقلاب اسلامی را حفظ کند.
وی گفت : وزیر امور خارجه آمریکا به گونه ای از جایگاه قدرت و تحکم حرف می زند که انگار از فرادست به فرو دست نگاه می کند.

تیم مذاکره کننده ما نیز هر جا لازم است تشر بزند

وی تاکید کرد: انتظار داریم  آقایان تیم مذاکره کننده در جاهایی که لازم است تشر بزنند زیرا آمریکایی ها عددی نیستند،  انتظار دیگراین است که رئیس جمهور ما هم هر جاها که لازم است نهیب بزند.

شاکری ادامه داد: اگر امروز مذاکره ای صورت می گیرد بیش از ما آمریکائی ها به آن نیاز دارند لذا باید در این مذاکرات دوستانی که خط اول مذاکرات هستند روحیه انقلابی از خودشان نشان بدهند و حتی اگر لازم شد به مقام معظم رهبری نامه بنویسند و بگویند به دلیل این که طرف مقابل اهانت می کند ما صحنه مذاکرات را ترک می کنیم تا این که طرف های مقابل از حرف ها و عمل های زشتی که انجام می دهند عذر خواهی کنند.

 

 

برچسب ها:
رفسنجان ، روراستی ، تیم مذاکره، انقلاب
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :