نمایشگاه شب های آسمانی با حضور عمو روحانی در بوستان جوان

  • شناسه خبر: 13140
نمایشگاه شب های آسمانی با حضور عمو روحانی در بوستان جوان

نمایشگاه شب های آسمانی در بوستان جوان رفسنجان با حضور عمو روحانی دایر است

نمایشگاه شب های آسمانی در بوستان جوان رفسنجان با حضور عمو روحانی دایر است

به گزارش خبرنگار روراستی نمایشگاه شب های آسمانی با غرفه های متنوع در محل بوستان جوان رفسنجان برای استفاده کودکان ، نوجوانان ، جوانان و خانواده ها بر پا شده است.

IMG_5465

حجت الاسلام امیر اخوان ( عمو روحانی ) در تشریح غرفه های این نمایشگاه افزود: غرفه های متنوع و جذاب ویژه خانواده های گرامی در این محل برپا شده است.

وی تصریح کرد:  غرفه  شکوفه های آسمانی ویژه کودکان   که در آن به نقاشی ، حفظ حدیث  و قرائت قرآن می پردازند و جنگ ویژه هم هر شب برای بچه ها شامل مسابقات جذاب و جالب همراه با نمایشگاه عروسکی برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه  نقش مثبت و منفی را اجرا می کنیم بچه ها با مفاهیم دینی به شکل داستان قصه و عروسک  آشنا می شوند .

اخوان افزود: غرفه دوم این نمایشگاه غرفه پرده خوانی است که هر شب برنامه و سخنرانی تصویری است که همراه با فیلم صحبت می کنیم و مطالب مختلف ویژه جوانان بیان می شود.

عمو روحانی گفت: در غرفه نوجوانان برنامه ویژه تحت عنوان  دشمن شناسی اجرا می شود که در قالب آن  قاتلان اهل بیت را طراحی کردیم و بچه ها با دارت آن قاتل را می زنند و تبرا را نشان می دهند غرفه ماروپله ، مسابقه دیجیتالی و در غرفه مشاوره اعتقادی با حضور یک کارشناس بانو سواالات مربوط به بانوان پاسخ داده می شود.

وی با اشاره به غرفه سوالات دینی و شرعی  تصریح کرد: کارشناسان از حوزه علمیه قم  حضور دارند که مشاوره ویژه خانواده را انجام می دهند .

اخوان متذکر شد:  بعضی شب ها مثل پنج شنبه و جمعه ها جنگ شادی برگزار می شود و در

شب میلاد امام حسن مجتبی” غریب بقیع” برنامه متنوعی داریم که از اساتید استفاده خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه بسیاری از مردم در مساجد حضور می یابند اما داخل پارک خانواده هایی می آیند که شاید تا به حال  به مسجد نرفتند لذا  این فضا در کنار برنامه های شاد در طبیعت آشنایی با مسائل دینی و مذهبی را دارد که بسیاری از همین خانواده ها اذعان می کنند ما آمده بودیم تفریح اما بسیاری از مشکلات  واختلافات ما حل شد.

IMG_5366 IMG_5410 IMG_5485 IMG_5490 IMG_5384 IMG_5392 IMG_5405

برچسب ها:
رفسنجان ، روراستی ، شب ، آسمانی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :