30میلیارد تومان برای تکمیل زندان مرکزی مواد مخدر استان در محدوده کبوترخان نیاز است

  • شناسه خبر: 13433
30میلیارد تومان برای تکمیل زندان مرکزی مواد مخدر استان در محدوده کبوترخان  نیاز است

مدیر کل زندان های استان کرمان گفت: زندان ویژه محکومین مواد مخدر استان در منطقه کبوتر خان رفسنجان در حال احداث است که 75 درصد پیشرفت دارد و 30میلیارد تومان جهت تکمیل آن نیاز است

مدیر کل زندان های استان کرمان گفت: زندان ویژه محکومین  مواد مخدر استان در منطقه کبوتر خان رفسنجان در حال احداث است که 75 درصد پیشرفت دارد و 30میلیارد تومان جهت تکمیل آن نیاز است

مدیر کل زندان های استان کرمان در حاشیه جشن گلریزان برای زندانیان در تالار فرهنگیان رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار روراستی افزود: اردوگاه کبوتر خان حد فاصل رفسنجان- کرمان در زمینه مواد مخدر است  و تلاش شده بود این مجموعه که بزرگ است استان های کرمان ،هرمزگان و یزد را هم پوشش دهد.

وی ادامه داد: اما به دلیل کم شدن اعتبارات به خود  استان اختصاص یافت که توسط قرار گاه خاتم الانبیا (ص) در حال احداث است و 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی عنوان کرد: فضایی برای  2500 تا 3000نفر زندانی آماده خواهد شد و پس از پایان  و تکمیل درصدی از زندانیان رفسنجان به آن مکان منتقل می شوند.

ولی نیا خاطر نشان کرد: برنامه ریزی کردیم اعتبارات از سازمان زندان ها  و مواد مخدر تامین کنیم تا سریع تر به بهره برداری برسد.

مدیر کل زندان های استان کرمان گفت: این مجموعه متراژ بالایی دارد و فضا برای ده هزار نفر آماده می شد که در حال حاضر برای سه هزار نفر در حال احداث است.

وی متذکر شد: تا کنون برای ایجاد این مرکز هزینه زیادی شده اما برای اتمام حدود 30 میلیارد تومان نیاز است.

برچسب ها:
رفسنجان ، روراستی ، زندان ، مواد مخدر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :