656 میلیارد ریال وصول مالیات در رفسنجان

  • شناسه خبر: 13477
656 میلیارد ریال وصول مالیات در رفسنجان

رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان رفسنجان گفت : در سه ماهه اول امسال مبلغ 656 میلیارد ریال وصول مالیات انجام گردیده که نسبت به مدت

رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان رفسنجان گفت : در سه ماهه اول امسال مبلغ 656 میلیارد ریال وصول مالیات انجام گردیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 27 درصد کاهش داشته ایم.
سید محمد اختر در گفتگو با خبرنگار روراستی افزود : از مبلغ 656 میلیارد ریال، 93 میلیارد ریال از محل ارزش افزوده و مابقی از محل مالیاتهای مستقیم وصول گردیده است که سهم مالیات مشاغل در سه ماهه اول کمتر از 8 میلیارد ریال بوده است.
وی در مورد اظهارنامه مالیاتی الکترونیکی تصریح کرد : اظهارنامه عملکرد سال 93 بایستی تا پایان تیرماه تکمیل و ارسال گردد و این مهلت به هیچ عنوان تمدید نمی گردد.
اختر توصیه کرد : مودیان محترم قبل از تکمیل و ارسال اظهارنامه، نسخه پیش نویس را از طريق سامانه اينترنتي عمليات مالياتي موديان به نشانيhttp://tax.gov.ir برداشت و تکمیل نمایند و پس از حصول اطمینان از صحت مندرجات، آن را ارسال نهایی نمایند.
رئیس اداره امور مالیاتی رفسنجان گفت : دفاتر پیشخوان جهت آموزش چگونگی تکمیل اظهارنامه توسط واحد فناوری اطلاعات استان و شهرستان رفسنجان فراخوان داده شده و به بیش از 50 نفر از متقاضیان در اداره کل امور مالیاتی استان و بعضاً رفسنجان آموزشهای لازم داده شد.
وی در رابطه با اطلاع رسانی و آموزش مودیان و کاربران در خصوص اخذ الکترونیکی اظهارنامه و پرداخت الکترونیکی مالیات اظهار داشت : جهت ارائه اظهارنامه مودیان محترم مالیاتی بایستی این مراحل را طی نمایند، پیش ثبت نام شماره اقتصادی و دریافت کدرهگیری، تایید اطلاعات پیش ثبت نام و دریافت پاکت حاوی اطلاعات کاربری، ثبت نام شماره اقتصادی، تایید اطلاعات ثبت نام، دریافت و تکمیل اظهارنامه الکترونیکی، ارسال اظهارنامه و دریافت کدرهگیری، دریافت و پرداخت قبوض مالیاتی به صورت اینترنتی.
محمد اختر بیان کرد : واحدهای مشارکتی بایستی جهت عملکرد سال 93 تنها یک اظهارنامه را تکمیل و ارسال نمایند و اطلاعات شرکاء در واحدهای مشارکتی از سامانه ثبت نام شماره اقتصادی بارگذاری خواهدشد لذا مودیان مالیاتی بایستی سامانه ثبت نام شماره اقتصادی را قبلاً تکمیل کرده باشند.

برچسب ها:
مالیات، رفسنجان، روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :