خاتمی نیاید مشایی پیروز است

  • شناسه خبر: 136
خاتمی نیاید مشایی پیروز است

شاخه خارجی سازمان منحله موسوم به مجاهدین انقلاب اسلامی در بیانیه ای ضمن پیگیری پروژه بزرگنمایی مشایی به منظور تسهیل زمینه برای ورود فتنه گران به انتخابات، شانس وی را برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری قابل توجه ارزیابی کرد. به گزارش  روراستی با نزدیک شدن به زمان ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری القا […]

شاخه خارجی سازمان منحله موسوم به مجاهدین انقلاب اسلامی در بیانیه ای ضمن پیگیری پروژه بزرگنمایی مشایی به منظور تسهیل زمینه برای ورود فتنه گران به انتخابات، شانس وی را برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری قابل توجه ارزیابی کرد.

به گزارش  روراستی با نزدیک شدن به زمان ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری القا انگاره “پیروزی مشایی در صورت نبود خاتمی” با شدت هرچه بیشتر در دستورکار حامیان جریان فتنه قرار گرفته است.

این انگاره که در بطن خود نشانگر “خدمات متقابل فتنه و انحراف” به یکدیگر است، در حالی از سوی حامیان فتنه در دستور کار قرار گرفته است که مطابق با برخی از نظر سنجی های به عمل آمده مشایی در کنار شانس کم ایجابی برای پیروزی در انتخابات، یکی از صدرنشینان سیاهه دارندگان بیشترین درصد آرا منفی به شمار می رود.

در تازه ترین اقدام فتنه گران برای جا انداختن این انگاره، با انتشار بیانیه ای با امضای شاخه خارج از کشور سازمان منحله موسوم به مجاهدین انقلاب اسلامی این تلاشها وارد دور تازه ای شد.

در بخشی از بیانیه این گروه ناشناخته آمده است: در چنین وضعیتی(عدم حضور اصلاح طلبان سبز) مهم‌ترین نگرانی حاکمیت شانس بیشتر نامزد طیف احمدی‌نژاد در جلب آراء است. تنها راه از بین بردن این نگرانی رد صلاحیت کاندیدای اصلی طیف دولت و به میدان آمدن کاندیدای دوم سوم این طیف است. در این صورت همه چیز برای اجرای سهل‌تر مهندسی آرا و پیروزی کاندیدای مطلوب!! فراهم خواهد بود.

بیانیه شاخه خارجی سازمان یاد شده افزود: در صورتی که به هر علت یا دلیلی صلاحیت کاندیدای اصلی طیف دولت تأیید شود، حاکمیت با مشکل مواجه خواهد شد.

روزنامه انگلیسی گاردین نیز چندی پیش در مقاله ای با عنوان “مشایی را دستکم نگیرید” شانس وی را برای پیروزی در انتخابات قابل توجه دانسته بود.

گفتنی است به عقیده گروهی از تحلیلگران، اقدامات فتنه انگیز جریان سبز بعد از انتخابات ریاست جمهوری و درگیر کردن کشور با فتنه، سبب شد تا جریان انحرافی با سو استفاده از وضعیت ایجاد شده و بدون دغدغه نسبت به موضعگیری نهادهای مسوول نسبت به اتخاذ و پیگیری رویکرد انحرافی خود اقدام کند.

منبع:صراط نیوز

برچسب ها:
انتخابات خاتمی خاتمی نیاید مشایی پیروز است مشایی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :