بودجه باشگاه مس رفسنجان باید اصلاح شود

  • شناسه خبر: 13726
بودجه باشگاه مس رفسنجان باید اصلاح شود

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان خواستار اصلاح بودجه این باشگاه شد

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان خواستار اصلاح بودجه این باشگاه شد

به گزارش خبرنگار روراستی ،در پی شایعاتی مبنی بر منحل شدن باشگاه صنعت مس رفسنجان و استعفای علی زینلی مدیر عامل این باشگاه خبرنگار رواستی برای روشن شدن موضوع با مدیر عامل باشگاه مس رفسنجان گفت و گو کرد.

علی زینلی افزود: باشگاه مس رفسنجان منحل نشده است ، با توجه به این که نزدیک مسابقات هستیم تیم از لحاظ بودجه ای مشکل دارد و خواستار آن هستیم  بودجه ای که برای  تیم مس کرمان در نظر گرفته شده برای مس رفسنجان هم دیده شود .

وی ادامه داد: مسئولان شهرستان ، امام جمعه ، فرماندار و نماینده با مدیر عامل محترم شرکت مس در حال رایزنی و پیگیری هستند تا این مشکل حل شود.

زینلی اذعان کرد: من استعفا نداده ام ، اعلام کردم اگر بودجه اصلاح نشود با توجه به این که سال سختی در پیش رو داریم مشکلات زیادی گریبان گیر مس رفسنجان خواهد شد و توقع مردم رفسنجان این است که تیم مس بتواند جایگاه  خوبی داشته باشد لذا مشکلات مالی تیم باید حل شود.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه مس کرمان و مس رفسنجان هر دو تیم  در لیگ دسته اول کشور هستند هر دو یکسان دیده شوند تا بتوانیم آبروی فوتبال استان را حفظ کرده و جایگاه خوبی را نیز کسب کنیم .

زینلی خاطر نشان کرد: با حمایت های مهندس مراد علی زاده و مهندس دلاوری  و مسئولین شهرستان و هیات امناء باشگاه موفقیت های تیم مس رفسنجان صورت گرفته است و اگر حمایت ها و همدلی مسئولین محترم نبود این موفقیت ها رقم نمی خورد امیدوارم مسئولین محترم ، رفسنجان را ویژه ببینند تا بتوانیم فصل خوبی را رقم بزنیم .

وی با بیان اینکه  همه اذعان داریم شرکت مس اوضاع و احوال مالی خوبی ندارد تصریح کرد:  اما چون دلخوشی مردم رفسنجان همین فوتبال است و تماشاگران زیادی به ورزشگاه می آورد این مشکلات باید حل شود.

مدیر عامل باشگاه مس رفسنجان در ادامه با اشاره به عدم انتخاب سر مربی این تیم عنوان کرد: در تیم های لیگ برتری هم چهار تیم هستند که هنوز سرمربی آن ها مشخص نشده و هشتم مرداد بازی ها شروع می شود اما اگر برنامه ریزی خوب انجام شود مشکلی پیش نخواهد آمد.

وی بیان داشت: بازیکنان و سرمربی مس رفسنجان که از تیم جدا شدند با ما قرار داد نداشتند، اما ضمن آرزوی موفقیت برای آقای بگوویچ از وی گله مند هستیم که قول داد این فصل نیز سر مربی مس رفسنجان باشد  ولی یک باره تغییر رویه داد و از تیم مس جدا شد و  رسم معرفت را به جا نیاورد.

زینلی افزود: اما اگر با جدیت و برنامه ریزی کارکنیم چندان عقب نخواهیم بود تا هفته آینده استارت کار را برای آمادگی حضور در بازی ها با یک تیم جوان شامل بازیکنان بومی و تعدادی بازیکن غیر بومی می زنیم .

وی بیان کرد: گزینه های زیادی برای سرمربیگری مس رفسنجان مطرح بود اما بسیاری از آن ها به تیم های لیگ برتری پیوستند. ان شاالله تا چند روز آینده از بین گزینه های ایرانی و خارجی مطرح شده سر مربی تیم معرفی خواهد شد و کار را شروع خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این که اکبر زبردست می تواند به عنوان سرمربی مس رفسنجان معرفی شود متذکر شد:  اکبر زبردست  از مربیان بسیار خوب استان است  و  مدیر فنی باشگاه و بر تمام تیم های باشگاه  نظارت می کند شاید زمانی از وجود وی برای تیم مس استفاده شود فعلا در کل باشگاه از آقای زبر دست استفاده می کنیم.

برچسب ها:
رفسنجان ، روراستی ، مس ، بودجه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • یک رفسنجانی مظلوم

    سلام مسئولین خواهشن رسیدگی شودتاکی بایدزیرظلم مسئولین غیربومی شرکت مس باشیم

    مردم

    سلام مسئولین خواهشن رسیدگی شودتاکی بایدزیرظلم مسئولین غیربومی شرکت مس باشیم