افتخار شیعه حب علی ابن ابیطالب (ع) است و آن را با هیچ چیز عوض نمی کند

  • شناسه خبر: 13846
افتخار شیعه حب علی ابن ابیطالب (ع) است و آن را با هیچ چیز عوض نمی کند

محمد تقی خان قاری نابغه قرآنی : افتخار شیعه حب علی ابن ابیطالب (ع) است و آن را با هیچ چیز عوض نمی کند ، باید کارهایمان بر اساس قرآن تنظیم کنیم تا منحرف نشویم

محمد تقی خان نابغه قرآنی : افتخار شیعه حب علی ابن ابیطالب (ع) است و آن را با هیچ چیز عوض نمی کند ، باید کارهایمان بر اساس قرآن تنظیم کنیم تا منحرف نشویم.

حافظ کل قرآن کریم در گفت و گو با خبرنگار روراستی افزود: از ده سالگی حفظ کردن قرآن را شروع کردم و پس از 9 ماه موفق به حفظ کل قرآن شدم.

وی ادامه داد: اکنون مقیم قم هستم و در حوزه تحصیل می کنم.

محمد تقی خان تصریح کرد: از یازده سالگی که مفتخر به حفظ کل قرآن شدم با  51 روش مختلف روی آن کار کردم که بعضی مربوط به صفحات و بعضی مربوط به ترجمه به چهار زبان اردو ، فارسی، عربی و انگلیسی  و همچنین سخنرانی در این چهار زبان و بعضی نیز مربوط به اشاره بود.

این قاری و حافظ  18 ساله پاکستانی افزود: به  جوانان توصیه می کنم بر اساس خود قرآن سه چیز برای حفظ قرآن و یا هر کار دیگر که موفقیت آن را می خواهند مد نظر قرار دهند ؛ اول توکل برخدا دوم نظم و  سوم سعی و کوشش که اگر برای خدا باشد خدا خودش کمک می کند.

محمد تقی خان در ادامه با بیان این که بعد از این که مقام معظم رهبری فرمودند« باید ده میلیون حافظ قرآن داشته باشیم » حرکتهای  مهمی در ایران ایجاد شد خاطر نشان کرد: این حرکت ها نتیجه خوبی داشت  و حرکت  مردم به سمت حفظ  و قرائت قرآن بیشتر شد.

وی اذعان کرد: از لحاظ حفظ و قرائت ایران رتبه عالی در کل جهان دارد که باعث افتخار برای ما شیعیان است.

محمد تقی خان گفت: شیعه که حب علی ابن ابیطالب (ع) وعشق امام حسین (ع) را دارد  آن را با هیچ چیز عوض نمی کند.

وی بیان داشت: رهبر انقلاب شخصیتی عالی است ، همیشه جمله ای از محقق اروپایی که گفت: “من می خواستم تحقیق کنم زیباترین رهبر جهان کیست به این نتیجه می رسم زیباترین از لحاظ ظاهری و هم باطنی و فکری حضرت آیت الله سید علی خامنه ای رهبر مسلمانان جهان است” را در ذهن خود دارم.

وی تاکید کرد: ما کنار تلاوت عربی قرآن ، روی مفاهیم و ترجمه قرآن هم باید فکر کنیم زیرا قرآن هدایت گر است و باید روی آن تدبر کنیم اگر کارهایمان را روی قرآن تنظیم کنیم منحرف و گمراه نمی شویم .

IMG_0444

برچسب ها:
رفسنجان ، روراستی ، قرآن ، شیعه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :