مردم رفسنجان در انتظار تحقق وعده هایی که تاکنون عملی نشدند/ لفظ “پیگیری” تنها دستاورد ۴ ساله نماینده رفسنجان

  • شناسه خبر: 13907
مردم رفسنجان در انتظار تحقق وعده هایی که تاکنون عملی نشدند/ لفظ “پیگیری” تنها دستاورد ۴ ساله نماینده رفسنجان

مردم رفسنجان در مدت ۴ سال نمایندگی نماینده شهرستان تنها کلمه “پیگیری” را شنیدند و منتظر شدند لااقل روزهای پایانی دوره نمایندگی این کلمه جای خود را به انجام شد بدهد

مردم رفسنجان در مدت ۴ سال نمایندگی نماینده شهرستان تنها کلمه “پیگیری” را شنیدند و منتظر شدند لااقل روزهای پایانی دوره نمایندگی، این کلمه جای خود را به انجام شد بدهد

مردم در «قضاوتهایِ با فکر و تأمل و جمع بندی شده»، اشتباه نمی کنند بنابراین از این گونه قضاوتهایِ مردم می توان فهمید که کدام مسئول صالح است و کدام نه.

انتقاد در جامعه چیز خوبی است زیرا انتقاد موجب می شود انتقاد شونده بتواند نقاط قوت و ضعف خود را بفهمد و همچنین ناظران صحنه بتوانند بفهمند. این به پیشرفت کار کمک می‏کند انتقاد هدیه ای است که به انسان داده می شود.( امام خامنه ای)

به گزارش خبرنگار روراستی ، قبل از شروع نماز عید فطر امسال در مصلای رفسنجان،  نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی  گزارشی از عملکرد ۴ ساله خود را بیان نمود .،گزارشی که همانند سال قبل بیشتر، گزارش پیگیریها در آن به گوش می رسید تا کارهای انجام شده.

 باید گفت ای کاش حداقل نمایندگان محترم به وعده هایی که در زمان انتخابات می دهند کمی نگاه می کردند و تامل ! مردم رای نداده اند که فقط واژه پیگیری را بشنوند بلکه در پایان آخرین سال نمایندگی ، باید کارهای عملیاتی و انجام شده  برای مردم بیان شود .

وضعیت اسفبار و نگران کننده شهرستان های رفسنجان و انار تنها با نیم با نگاهی به شهرستان های مجاور به خوبی مشاهده می شود و اگر این دو شهرستان را با شهرستان های سیرجان ، شهربابک و زرند مقایسه کنیم و با آمار و ارقام به قضاوت بنشینیم تفاوت را خواهیم فهیمد.

متاسفانه در طول سالهای اخیر وضعیت اقتصادی ، اشتغال ، عمرانی ، فرهنگی و امنیتی رفسنجان نه تنها رشد نداشته بلکه به شدت افول کرده و آسیب جدی دیده است که جبران آن و رسیدن به نقطه مطلوب در مقایسه با شهرستانهای یاد شده کار و تلاش زیادی  می طلبد.

نماینده شهرستان گلایه هایی در خصوص مس و بی عدالتی ها و رفتار های دوگانه مسئولین مس بیان کرد که به جا و قابل تحسین بود، اما چرا زمانی که مسئولین استان و صنایع ملی مس در مجتمع مس سرچشمه حضور داشتند و جلسه گذاشتند نماینده رفسنجان و انار حضور نداشت که مشکلات را مطرح کند، در این بین نماینده شهرستان مجاور در این جلسه حضور پیدا می کند و گلایه هایش را نیز بیان می کند.

در حالی که مجتمع مس سرچشمه در حوزه جغرافیایی شهرستان رفسنجان است ولی نماینده  شهرستان سیرجان برای پیگیری مطالبات مردم شهرش در این جلسه حضور پیدا می کند و اتفاقا سخنرانی هم می کند.

گفتنی است شهرستان های رفسنجان و انار بالاترین تولید کننده پسته کشور هستند اما بازار پسته که ارز آورترین کالای غیر نفتی است بدون متولی رها شده و کسی هم پیگیری نمی کند. در حالی که بیش از ۶۰ درصد مردم رفسنجان و انار کشاورز هستند و مستقیم با این محصول سر و کار دارند.

احداث مجتمع پتروشیمی سهم شهرستان رفسنجان بود و باید در رفسنجان هم احداث می شد ولی با پیگیری های مسئولین در مرکز استان به کرمان انتقال یافت و امروز تنها سهم رفسنجان از آن ۲۵ درصد است که معلوم نیست تا شروع به کار این پروژه عظیم این مقدار نیز باقی بماند یا خیر.

در سخنرانی قبل از نماز عید از همدلی با مسئولین استان نیز یاد شد، ای کاش این هم دلی در جهت رفع مشکل  ۳ حلقه چاه آب شربی که در منطقه بردسیر وجود دارد و متعلق به مردم رفسنجان است و هزینه های آن سالهاست که پرداخت شده انجام می گرفت.

ای کاش دغدغه ای که برای رفع مشکل عضویت غیر قانونی چند تن از اعضای شورای شهر در نماینده ما وجود دارد و برای آن پیگیری می کند این دغدغه برای رفع مشکلات شهرستان وجود داشت که قطعا امروز دستش ارائه برای گزارش پر تر بود.

در پایان باید یادآوری شود “حسین آذین” تنها نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی نیست بلکه نماینده مردم شهرستان های رفسنجان و انار است. ای کاش در گزارش ها نامی هم از شهرستان انار نیز برده شده بود  و  “پیگیری “ها شامل حال مردم انار نیز شده بود.

برچسب ها:
رفسنجان ، روراستی ، پیگیری ، نماینده
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • یک رفسنجانی مظلوم

    چرامس بایدبه تمام شهرهای استان وحتی کشورپول وخدمات بده انوقت سهم مارفسنجانیهای مظلوم فقط کارگری والایندگی هواباشدچرانماینده ماازحق مردم رفسنجان دربرابرشرکت مس دفاع نمیکنه خداراشکرامام جمعه فعالی داریم ازایشان تقاضاداریم به مردم مظلوم رفسنجان دربرابرناملایمات شرکت مس کمک وازحق مردم دفاع کنند.

    از اهالی شهرک امام حسین عباس آباد حاجی

    مشکل آب روستاهای حومه شرقی را در سال ۹۳ حل کردند خدا خیرشون بده.

    یا علی

    ببل

    هادی صالح زاده مداح اهل بیت

    ان زمانی که مردم رفسنجان رای میدادند باید فکر این روزها رو میکردند ندانسته منصب را به غیر اهلش میدهیم بعد توقع پیشرفت را هم داریم در رفسنجان تا حزب و جناح یا شناخت کافی و همدلی نباشد همین اشو همین کاسه است