قابل توجه مسئولین شهرستان رفسنجان/ خلع عضویت ۳ نفر در شورای شهر کرمانشاه

  • شناسه خبر: 14082
قابل توجه مسئولین شهرستان رفسنجان/ خلع عضویت ۳ نفر در شورای شهر کرمانشاه

این روزها، شورای شهر کرمانشاه، خبرسازترین پارلمان شهری کشور شده و سه نفر از اعضای شورای شهر کرمانشاه سلب عضویت شده اند .

این روزها، شورای شهر کرمانشاه، خبرسازترین پارلمان شهری کشور شده و سه نفر از اعضای شورای شهر کرمانشاه سلب عضویت شده اند .

به گزارش ” روراستی ” به نقل از تابناک محمد ابراهیم محبی، عضو کمیسیون عمران مجلس و یکی از نمایندگان استان کرمانشاه در گفت و گو با تابناک‌ اظهار داشت: شورای شهر کرمانشاه در روزهای گذشته، حوادث متعددی را تجربه کرده است، که یکی از این موارد، مربوط به رأی شورای حل اختلاف به اخراج دو تن از اعضای این شورا بود.

این نماینده مجلس گفت: دلیل این کار نیز این بود که این دو نفر از کارمندان و مدیران یکی از بخش‌های دولتی هستند و باید در زمان ثبت نام، استعفا می دادند که این کار را انجام نداده‌اند و اکنون از دو جا حقوق می‌گیرند. این دو فرد در زمان استعفا، نامه‌ای ‌از مدیر کل وقت انتخابات داشتند که در آن تأکید شده بود، نیازی به استعفای این دو فرد نیست.وی گفت: این در حالی است که بنا به قانون کسانی که می خواهند عضو شورای شهر باشند، نمی توانند در دو جا مشغول باشند، به همین دلیل، در نهایت منجر به خلع عضویت این دو‌ از شورای شهر کرمانشاه می‌شود.

وی در ادامه افزود: تخلفات زیادی در شورای شهر وجود دارد که بخشی از آن مربوط می‌شود به افراد غیر از اعضای شورای شهر و بیشتر با کارکنان شهرداری و شورای شهر مرتبط است؛ اما این بخشی که با اعضا در ارتباط است، باید از طریق شورای حل اختلاف حل شود. کسانی که این کارها را کرده اند از اعضا نبوده اند.وی همچنین در‌باره یک تخلف دیگر نیز گفت: یکی دیگر از اعضای شورای این شهر، یکی از بستگان نزدیک خود را وارد سیستم شهرداری کرده ‌که به نظر می رسد، هم از نظر شکلی و هم از نظر ماهیتی درست نبوده؛ اما ادله ای آورده شده که در نهایت رأی به خلع این نفر نیز داده شده است.در مجموع سه نفر تاکنون از عضویت در این شورا خلع شده‌اند.
حال با توجه به مشابهت موضوع فوق در مورد چند نفر از اعضا شورای شهر رفسنجان ، امیدواریم مسئولین شهرستان رفسنجان نیز اقدامی در خور و شایسته انجام دهند.

برچسب ها:
روراستی ، رفسنجان ، اعضاء شورای شهر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • حق جو

    مگه داریم مگه هست مگه میشه