کشف تلفن همراه و ۳۰ سکه طلا از مهدی هاشمی در زندان اوین/ ارتشاء آقازاده فاسد در زندان هم ادامه دارد!

  • شناسه خبر: 15221
کشف تلفن همراه و ۳۰ سکه طلا از مهدی هاشمی در زندان اوین/ ارتشاء آقازاده فاسد در زندان هم ادامه دارد!

سخنگوی قوه قضاییه با تأیید خبر بازرسی از زندان اوین گفت: در هفته گذشته از بند ۷ و ۸ این زندان بازرسی صورت گرفت

سخنگوی قوه قضاییه با تأیید خبر بازرسی از زندان اوین گفت: در هفته گذشته از بند ۷ و ۸ این زندان بازرسی صورت گرفت و طبق گزارشی که ارائه شد از مهدی هاشمی هم یک گوشی تلفن همراه با سیم کارت و ۳۰ سکه طلا اعم از ربع سکه، نیم سکه و سکه گرمی کشف شد.

به گزارش روراستی به نقل از سرویس سیاسی پایگاه ۵۹۸، محسنی اژه‌ای در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص بازرسی از بند ۷ زندان اوین و کشف اشیا و وسایل غیرمجاز از مهدی هاشمی که در این بند نگهداری می‌شود، گفت: طبق ضوابط زندان معمولاً بازرسی‌ها به صورت سرزده و یا با تمهیداتی که از قبل اندیشیده شده صورت می‌گیرد.

سخنگوی دستگاه قضایی تصریح کرد: گاهی از برخی بندها بازرسی‌هایی به عمل می‌آید و در آنجا وسایل غیرمجازی پیدا می‌شود که بلافاصله رفع می‌شود و گاهی هم زندانیان سر و صدا می‌کنند که چرا بازرسی‌ صورت می‌گیرد؛ در حالی که اگر این کار انجام نشود با همان وسایل مرتکب جرم می‌شوند و مجدداً هم خودشان و هم ما را دچار مشکل می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، وی با تأیید خبر بازرسی از زندان اوین گفت: در هفته گذشته از بند ۷ و ۸ این زندان بازرسی صورت گرفت و طبق گزارشی که ارائه شد از مهدی هاشمی هم یک گوشی تلفن همراه با سیم کارت و ۳۰ سکه طلا اعم از ربع سکه، نیم سکه و سکه گرمی کشف شد.

معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه نمی‌توان گفت سکه غیرمجاز است، گفت: ممکن است سکه را همراه خود داشته باشد اما داشتن تلفن همراه غیرمجاز است.

وی تأکید کرد: همچنین از برخی دیگر از زندانیان هم تعدادی وسایل غیرمجاز از جمله گوشی موبایل و فلش مموری کشف شد.

برچسب ها:
روراستی،رفسنجان،مهدی هاشمی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :