۴۵ درصد متوفیان جاده ای عابران هستند

  • شناسه خبر: 15656
۴۵ درصد متوفیان جاده ای عابران هستند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان گفت: ۴۵ درصد متوفیان عابران پیاده و ۴۵ درصد هم موتورسیکلت سوار هستند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان گفت: ۴۵ درصد متوفیان عابران پیاده و ۴۵ درصد هم موتورسیکلت سوار هستند.

به گزارش روراستی حمید معین زاده در آیین معارفه رئیس پلیس راهور شهرستان رفسنجان افزود: در استان کرمان در پنج ماه ابتدای امسال کاهش ده درصدی در برخورد با تخلفات داشته ایم ولی در برخورد با ۲۰ تخلف حادثه ساز علاوه بر اینکه جریمه صادر می شود نمره منفی هم به متخلف تعلق می گیرد.
وی تصریح کرد: در این مدت ۱۸۶ گواهینامه رانندگی در استان کرمان ضبط شده است و در استان کرمان تلفات عابران پیاده نسبت به کل کشور بیشتر است و ۷ درصد رانندگان با سرعت بالا و غیرمجاز رانندگی می کنند.
در این آیین امام جمعه رفسنجان بر ضروری بودن نصب دوربین های ترافیکی در رفسنجان تأکید کرد و گفت: پلیس در ایجاد امنیت نقشی اساسی را ایفا می کند.
حجت الاسلام عباس رمضانی پور افزود: در رفسنجان به واسطه بروز برخی اتفاقات از جمله سرقت که برخی سرقتها توسط افاغنه غیرمجاز صورت می گیرد و گرفتاری هایی برای شهرستان به وجود میاورند این دوربین های ترافیکی می توانند در شناسایی کمک کنند.
وی تصریح کرد: امر بی حجابی در جامعه رواج پیدا کرده لذا پلیس می تواند در این رابطه ورود پیدا کند و مسائل مربوط به بی حجابی و بد حجابی را گوشزد کند.
امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: امام راحل فرمودند ” اگر یک سال قانون و مقررات رعایت شود دیگران حساب کار خود را می کنند” لذا سخت گیری های پلیس برای راحتی مردم است.
در ادامه فرماندار رفسنجان هم گفت: امنیت در کشور ایران در منطقه بی نظیر است و این به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و نیروهای پر تلاش حوزه امنیتی است.
حمید ملانوری افزود: نیروهای امنیتی در رفسنجان در همه برنامه ها و ارکان ها نقش مفیدی ایفا می کنند و از انجایی که به فصل برداشت پسته نزدیک می شویم نیروهای انتظامی رفسنجان اخیرا کار خود را در گشت زنی در مناطق و اراضی پسته جهت جلوگیری از سرقت پسته انجام وظیفه می کنند.
در این آیین رضا سالاری نژاد به عنوان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان رفسنجان انتخاب و از زحمات علی اکبر نصیری تقدیر به عمل آمد.

IMG_5610 IMG_5613

IMG_5572

 

برچسب ها:
پلیس، روراستی، رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :