با هدف شناسایی و اولویت بندی نقاط حادثه خیز راهها انجام شد

  • شناسه خبر: 16523
با هدف شناسایی و اولویت بندی نقاط حادثه خیز راهها انجام شد

نشست مشترک اداره راه وشهرسازی و پلیس راه رفسنجان و انار با هدف شناسایی و اولویت بندی نقاط حادثه خیز راهها و راهکار عملیاتی کاهش تلفات انجام شد

نشست مشترک اداره راه و شهرسازی و پلیس راه رفسنجان و انار با هدف شناسایی و اولویت بندی نقاط حادثه خیز راهها و راهکار عملیاتی کاهش تلفات انجام شد.

به گزارش روراستی  به نقل از روابط عمومی اداره راه وشهرسازی رفسنجان، در تاریخ ۱۵/۷/۹۴ نشست مشترکی با حضور فرماندهان پلیس راه رفسنجان و انار و سرپرست و کارشناسان حوزه ایمنی اداره راه وشهرسازی رفسنجان در این اداره  راه و شهرسازی رفسنجان برگزار گردید.

این نشست باهدف بررسی دستورالعمل جدید نحوه شناسایی و اولویت بندی نقاط پر تصادف راهها و راهکارهای عملیاتی جهت کاهش تلفات جاده ای و نیز تعامل سازنده و موثر بین پلیس راه و اداره راه وشهرسازی انجام شد.

علی عباسی پور سرپرست اداره راه وشهرسازی رفسنجان با اشاره به مصوبات این جلسه اظهارداشت:در این نشست مقررشد جهت شناسایی و اولویت بندی نقاط پر تصادف ، گروهی باعضویت فرماندهان  پلیس راه رفسنجان و انار و سرپرست اداره راه وشهرسازی رفسنجان تشکیل و هرماه از محورهای مواصلاتی و محل وقوع تصادفات بازدید و در جهت اصلاح نقاط مذکور گزارش کارشناسی تهیه و به مراجع ذی صلاح ارائه  گردد.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، راه، حادثه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :