مرگ موتورسواران در استان کرمان رتبه اول کشوری است

  • شناسه خبر: 16988
مرگ موتورسواران در استان کرمان رتبه اول کشوری است

مسئول مرکز مدیریت راههای اداه کل حمل و نقل و پایانه های استان کرمان گفت: تلفات در حوزه رانندگی با موتورسواران در استان کرمان به گونه ای است که رتبه اول را در کشور به خود اختصاص داده است. علی عبداللهی در جلسه شورای ترافیک شهستان رفسنجان که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد […]

مسئول مرکز مدیریت راههای اداه کل حمل و نقل و پایانه های استان کرمان گفت: تلفات در حوزه رانندگی با موتورسواران در استان کرمان به گونه ای است که رتبه اول را در کشور به خود اختصاص داده است.
علی عبداللهی در جلسه شورای ترافیک شهستان رفسنجان که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد افزود: ۴۰ درصد آمار تلفات در استان کرمان توسط موتورسیکلت ها در راههای برون شهری و روستایی استان صورت می گیرد.
وی افزود: با توجه به اینکه موتورسواران درجاده ها امنیت پائین تری نسبت به دیگر وسایل نقلیه دارند لذا در استان کرمان طرح امنیت موتورسیکلت ها در روستاها را به صورت پایلوت در رفسنجان برگزار خواهیم کرد.
عبداللهی تصریح کرد: وضعیت تردد موتورسواران در محورها و راههای روستایی به شکلی است که تصادفات رخ می دهد و بیشتر منجر به فوت می شوند لذا اجرای این طرح در ۲۷ آبان ماه در محل سقاخانه سرچمه رفسنجان اجرا می گردد .

برچسب ها:
مرگ موتورسوار، رفسنجان، روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :