مسابقه پابرهنه در وادی مقدس در رفسنجان برگزار شد

  • شناسه خبر: 17473
مسابقه پابرهنه در وادی مقدس در رفسنجان برگزار شد

  نماینده مداحان زن در رفسنجان از برپایی مسابقه پابرهنه در وادی مقدس در دبیرستانهای دخترانه شهرستان رفسنجان طی دو روز گذشته خبر داد. پروین قنبری افزود: در همه مدارس از جمله در مدرسه فرزانگان آزمون برگزار شد. وی تصریح کرد: به جهت اشاعه فرهنگ شهادت و آموزش سبک زندگی اسلامی به جوانان و خانواده […]

 

نماینده مداحان زن در رفسنجان از برپایی مسابقه پابرهنه در وادی مقدس در دبیرستانهای دخترانه شهرستان رفسنجان طی دو روز گذشته خبر داد.

پروین قنبری افزود: در همه مدارس از جمله در مدرسه فرزانگان آزمون برگزار شد.

وی تصریح کرد: به جهت اشاعه فرهنگ شهادت و آموزش سبک زندگی اسلامی به جوانان و خانواده ها، کانون در مجالس امام حسین(ع) رفسنجان اقدام به توزیع کتاب پا برهنه در وادی مقدس در رابطه با زندگینامه شهید میرافضلی شد.

IMG_9536

IMG_9502IMG_9502

خانم قنبری اظهار داشت: این کتابها در محافل و مجالس ابا عبدا… الحسین(ع) توسط مداحان دراختیار علاقمندان قرار گرفت و مسابقه ان در ساعت ده صبح روز ۱۱ دی ماه برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: به برگزیدگان هدایای نفیس از جمله ۱۴ سفر زیارتی کربلای معلا و به ۴۰ نفر نیز سفر زیارتی مشهد مقدس اعطا می گردد.

قنبری افزود: کانون بانوان مداح در رفسنجان از سال ۸۵ اقدام به صدور کارت کرده و برای مداحان زن کلاسهای اموزشی در زمینه روخوانی روانخوانی قران، تقویت فن بیان، آداب مجلس داری، قواعد صوت و لحن بیان و جلساتی پیرامون تفسیر خطبه همام از نهج البلاغه امام علی(ع) که به صورت ۶ جلد کتاب به نام کتابهای » شکوه پارسایی« است برگزار نموده است.

برچسب ها:
پابرهنه،روراستی،رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :