امنیت سوریه اثر مستقیم در امنیت ایران دارد

  • شناسه خبر: 17731
امنیت سوریه اثر مستقیم در امنیت ایران دارد

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:امنیت سوریه اثر مستقیم در امنیت ایران دارد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:امنیت سوریه اثر مستقیم در امنیت ایران دارد.

به گزارش روراستی، سردار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم چهلمین روز شهادت سردار شهید همدانی در جمع خبرنگاران، گفت: از ویژگی‌های برجسته شهید همدانی اخلاق، مهربانی، مردم‌داری و صداقت بود که این ویژگی‌ها وی را نسبت به دیگر سرداران شهید ما برجسته کرده بود و بدرقه باشکوه مردم همدان از این شهید بزرگوار بیانگر همین موضوع است.

وی ادامه داد:نقش سردار شهید همدانی در مقاومت برجسته بود زیرا اولین فرمانده‌ای بود که با شکل‌گیری مقاومت سوریه نقش تعیین‌کننده‌ای داشت، بدون تردید می‌توان گفت اگر شهید همدانی نبود در ماجرای دو سه سال پیش، دمشق سقوط کرده بود و معلوم نبود جبهه مقاومت با چه مشکلی مواجه می‌شد.

فرمانده سپاه پاسداران تصریح کرد: همه شهیدان چه ایرانی و چه غیر ایرانی که در حال کار مستشاری بودند نقش تعیین‌کننده‌ای در این موضوع داشتند.

وی در خصوص نقش سردار همدانی در امنیت داخلی گفت: بدون تردید یک اثر غیر مستقیمی که می گذارد این است  که در کشوری مثل سوریه با این بافت جمعیتی و قومی وقتی کارشان پیش نمی رود اثر مستقیم روی امنیت ما خواهد گذاشت. امنیت سوریه ارتباط تنگاتنگی با امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.

برچسب ها:
روراستی،رفسنجان،سپاه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :