توقیف پژو ۴۰۵ با ۳۶ میلیون خلافی در “رفسنجان”

  • شناسه خبر: 19211
توقیف پژو ۴۰۵ با ۳۶ میلیون خلافی در “رفسنجان”

پلیس حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ را با خلافی ۳۶ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال توقیف کرد.

پلیس راه رفسنجان حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ را با خلافی ۳۶ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال توقیف کرد.به گزارش “روراستی“، به نقل از خبرگزاری برنا رئیس پلیس راه رفسنجان گفت: پلیس در راستای روان سازی آمد و شد محورهای مواصلاتی در محور رفسنجان به کرمان یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ را به دلیل سرعت غیرمجاز متوقف کرد.

وی افزود: پس از استعلام از سیستم راهور مشخص شد خودروی مذکور دارای ۳۶ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال خلافی پرداخت نشده است.

ستوانیکم وحید پور موسی گفت: خودروی متخلف برای سیر مراحل قانونی روانه پارکینگ شد.

وی در ادامه بیان داشت: برخورد با رانندگان قانون گریز که به نوعی از پرداخت خلافی شانه خالی می کنند و به قوانین و مقررات جاری کشور توجهی ندارند از اولویت های کاری پلیس راه است و پلیس به رانندگان متخلف اجازه تردد نخواهد داد.

رئیس پلیس راه رفسنجان در پایان، اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی را مهمترین عامل پیشگیری از حوادث و سوانح ناگوار رانندگی دانست و از شهروندان خواست در هنگام رانندگی ضمن داشتن احتیاط کافی به قوانین راهور پایبند باشند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی،توقیف،405
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • یه بنده خدا

    دیدین که پلیس دائماً با یه دوربین در حال جریمه است؟ باور کنید راهنمایی و رانندگی از شرکت نفت بیشتر درآمد داره!! باور نمی کنید با یه حساب سرانگشتی از همین شهر کوچک رفسنجان حساب کنید بعد تخمین بزنید. با مختصر تفاوت به همین نتیجه می رسید. کاش کمی هم آسفالت خیابانها را جریمه می کردند!! کاش یه یک روز هم به راننده های منظم و قانونمند توجه می کردند!! کاش کمی هم مردم را راهنمایی می کردند یا لااقل کلمه راهنمایی را از اسمشان حذف می کردند. کاش روزها هنگام تعطیلی مدارس هم به خودشان زحمت می دادند و ترافیک را کنترل می کردند. کاش سر میدان آزادی که محل ورود به خروج شهر هم هست گاهی به فکر مردم بودند و اجازه نمیداند رانندگان از خود راضی تا وسط خیابان پارک کنند!!!!! کـــــــــــــــــــــــــــــــــــــاش...