مدارک کلیه داوطلبان مجلس شورای اسلامی استعلام شده و مورد تأیید است

  • شناسه خبر: 19273
مدارک کلیه داوطلبان مجلس شورای اسلامی استعلام شده و مورد تأیید است

فرماندار رفسنجان گفت: بر اساس اعلام استعلامات سامانه جامع انتخابات مدرک یکی ازکاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی که گفته شده بود بر اساس گواهی دفاع پایان نامه ثبت نام کرده است و اینگونه نبود، تأیید صلاحیت شده است

فرماندار رفسنجان گفت: بر اساس اعلام استعلامات سامانه جامع انتخابات مدرک یکی ازکاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی  که گفته شده بود بر اساس گواهی دفاع پایان نامه ثبت نام کرده است و اینگونه نبود، تأیید صلاحیت شده است.

مهندس ملانوری در گفت و گو با خبرنگار روراستی در مورد مدرک تحصیلی یکی از کاندیداها که در سایت جهان نیوز اعلام شده بود مدرک تحصیلی وی حین ثبت نام همان گواهی دفاع پایانه نامه اش بوده و این امر غیر قانونی است، افزود: طبق قانون وظیفه داریم اصل و تصاویر کلیه اسناد و مدارکی که در قانون ذکر شده از داوطلبان دریافت کنیم و این مدارک در سامانه ثبت و تأیید می شود.

وی ادامه داد: در مورد یکی از کاندیداها که مطالبی مبنی بر غیر قانونی بودن و اینکه این شخص با گواهی دفاع پایان نامه ثبت نام شده است که اینگونه نیست، استعلامات از سامانه جامع انتخابات دریافت شده است و مدرک وی گواهی رسمی از حوزه علمیه قم است.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: مدرک این داوطلب دال بر گذراندان سطح سه حوزه است که معادل کارشناسی ارشد می باشد و پایان نامه هم دفاع کرده  و نمره دفاع هم در گواهینامه درج شده و با سربرگ اصلی امضا و مهر رسمی به ما اعلام شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس استعلام انجام شده هیچ شخصی بدون ارائه مدرک در سامانه ما ثبت نام نکرده است افزود: بعد از ثبت نام در زمان بررسی صلاحیت داوطلبان کلیه پرونده ها از طرف هیئت اجرایی و نظارت بررسی می شود.

ملانوری خاطر نشان کرد: هر مدرکی که خدشه دار باشد و مشکل داشته باشد فرد مورد نظر رد صلاحیت می شود و قبل از اعلام صلاحیت ها که ۱۴ دی ماه جاری است هر گونه اظهار نظر غیر منطقی و غیر قانونی است.

وی در ادامه با بیان اینکه مطرح شدن این موضوع که همکاران ما در فرمانداری به خاطر طرفداری از شخص یا خانواده خاصی ثبت نام غیر قانونی انجام داده اند، توهین پیگرد قانونی خواهد داشت زیرا نهایت دقت در زمان ثبت نام انجام شده است.

ملانوری همچنین اظهار کرد: آخرین بخشنامه ابلاغی وزارت کشور می گوید« مدرک یا گواهی که مصدق گذراندن دوره کارشناسی ارشد یعنی سطح سه حوزه های علمیه یا گواهی کارشناسی ارشد دانشگاهها و مراکزی که گواهی آن ها دارای ارزش استخدامی است تصدیق کننده گذراندن این دوره تا روز ثبت نام است» و بر اساس قانون اصالت گواهی فرد مورد نظر تأیید شده است.

وی عنوان کرد: بررسی صلاحیت داوطلبان پس از پایان ثبت نام به مدت ده روز ادامه خواهد داشت و این امر با حضور اعضای هیئت اجرایی و هیئت نظارت در حال انجام است.

فرماندار رفسنجان اضافه کرد: پاسخ استعلامات مراجع چهارگانه هم بعضی ها به دست ما رسیده و بعضی در حال وصول است و بر اساس این پاسخ و بررسی های محلی جواب نهایی اعلام می شود.

وی متذکر شد: روز ۱۴ دی ماه تأیید یا رد صلاحیت ها اعلام می شود.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، مدرک، سامانه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • موسی

    بابا تا بیشتر از این آبروی ایشان نرفته بگویید خودش استعفا دهد و گرنه مدارک بدتر از این هم دارد.

    اکبر

    آقای فرماندار شماخودت مدرک دانشگاهی داری آیا نمره دفاع از پایان نامه در گواهی موقت یا گواهی تحصیلی شما هم نوشه شده. اگر هم نداری همکاران شما قطعا مدارک دکترا دارند دیگه دفاع داشته اند از آنها سوال بفرمایید.

    آل ابراهیم

    آقای ملا نوری!!! ظاهرا در کشور ما شرکت در ثبت نام نمایندگی مجلس آزاد است، اما توجه کرده اید که چرا تعداد معدودی از دارندگان شرایط ثبت نام می کنند؟ درست آگاهید که افرادی در شهر رفسنجان هستند که از قبیل علی هاشمیان انگشت کوچک آنان نیست. چرا آن ها ثبت نام نکردند؟ راز آن این است که دیگران می دانند اگر به یکی از دو جناح شهر متصل نباشند یا موفق به حضور در مجلس نمی شوند، یا اگر هم شدند باید دنباله رو آن ها باشند و الا ... انتخابات دور گذشته مجلس را فراموش نکرده ایم که فردی با حمایت یک مسئول در شهر وارد مجلس شد، در حالی که دیگر نامزدها از او لایق تر بودند. خواهش می کنم شما گول هیچ کدام شان را نخورید و از هیچ کدامشان حمایت نکنید و مظلمه این ملت را در پرونده خود ننویسید. بگذارید تنهایی جهنم بروند. موفق باشید

    حسین

    پایان نامه هم دفاع کرده و نمره دفاع هم در گواهینامه درج شده و با سربرگ اصلی امضا و مهر رسمی به ما اعلام شده است. با سلام آقای فرماندار مردم را چی فرض کردین کی شسما دیدین در مدرک یه نفر نمره دفاع نوشته شود در مدرک فقط تعداد واحدها و معدل درج می شود نه نمره دفاع این مدرک ارایه شده قطعا گواهی دفاع بوده ( همانطور که فرماندار گفته) و عوامل اجرایی فرمانداری متاسفانه این خلاف قانون بین را انجام داده اند. کاش دیگر از عمل خود دفاع نکنند. آقا اشتباه کردید که کار غیر قانونی کرده اید.... چرا قبول نمی کنید

    رضا

    آقای فرماندار محترم ...... اوت زدی ... در هیچ جای دنیا در گواهی فارغ التحصیلی نمره دفاع نمی زنند .... این گواهی دفاع بوده ... منتشر کنید تصویرش را یا ما منتشر میکنیم ..... انشاالله هیات نضارت استان اعلام خواهد کرد ...

    محمدعلی آقامحمدحسنی

    بسمه تعالی : انشاءالله که راست باشدنه مانند دعوت ازمعتدین محل برای هیئت اجرایی که اعمال نفوذ شده است آنجاکه عیان است چه حاجت به بیان است درجایی که دعوت ازافرادی شده که دوسومشان آنجناحی بودندخداکندمدرک فلانی هم مانند دعوتشان نباشد !!!!!!!!!!!!!!.والسلام علی من الطبع الهدی.

    کاظمی

    مدرک وی گواهی رسمی از حوزه علمیه قم است اتفاقا حرف ما همین است ایشان گواهی دفاع داشته نه مدرک سطح سه. کاش کاندیدای محترم اون مدرکی را که باهاش ثبت نام کرده را منتشر میکرد فرماندار که حرف منتقدین عملکرد ایشان را تایید کرده است قطعا ثبت نام ایشان غیر قانونی بوده است.