خون شیخ نمر درخت بیداری اسلامی را تنومند می سازد

  • شناسه خبر: 19279
خون شیخ نمر درخت بیداری اسلامی را تنومند می سازد

جامعه اسلامی دانشگاه ولیعصر (عج)در محکومیت اعدام شیخ نمر: خون شیخ نمر درخت بیداری اسلامی را تنومند می سازد

  جامعه اسلامی دانشگاه ولیعصر (عج)در محکومیت اعدام شیخ نمر: خون شیخ نمر درخت بیداری اسلامی را تنومند می سازد.

به گزارش “روراستی” جامعه اسلامی دانشگاه ولیعصر(عج) در پی اعدام شیخ نمر بیانیه ای بدین شرح صادر کرد؛

«وهرکس،فردباایمانی راازروی عمدبه قتل برساند،مجازات او دوزخ است درحالی که جاودانه درآن میماند وخداوند براوغضب میکند واو را از رحمتش دور میسازد و عذاب عظیمی برای او آماده ساخته است. »

(نساء ۹۳)

روزی که خون حسین بن علی (علیه السلام) در صحرای کربلا و در سکوت بزدلان کوفی به زمین ریخته شد، یزیدیان فکر می کردند که صدای حق را خاموش کرده اند، اما آنچه امروز شاهد هستیم عزت و عظمت حسین بن علی(ع) و شتافتن بیش از سی میلیون زائر دلسوخته در اربعین حسینی به سمت بارگاه مبارکشان است، اینک یزیدیان زمان، آل سعود پلید و جنایتکار با تکرار راه غلط پدرانشان، خون عالم صالح شیخ نمر را بر زمین ریختند به این خیال که فریاد بیداری شیعیان عربستان و مردمی که سالهاست مورد ظلم و خفقان این رژیم منحوس هستند، خاموش گردد. بی شک، خون شیخ نمر آغازی است بر زوال این رژیم منحوس که بیش از یک سال است کودکان و زنان یمنی را در خون غوطه ور ساخته است. رژیم آل سعود نطفه شیطان بزرگ و روباه پیر استعمار در این منطقه است که مقدس ترین زمین خدا را با حضور خود به آلودگی کشانده است و این قبیل اقدامات،عزم ها را برای نابودی این خاندان شیطانی جزم می کند.

جای بسی تأسف است که سیاستمداران جهان اسلام مدت هاست چشم ها را بر روی جنایات این رژیم منحوس بسته اند و لال گشته اند لکن بیداری اسلامی نشأت گرفته از دل ملت هاست نه سیاستمداران، یقیناً خون شیخ نمر درخت بیداری اسلامی را تناور می سازد و روح تازه ای را به آن می دمد.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه حضرت ولی عصر(عج)، ضمن عرض تسلیت به پیشگاه قطب عالم امکان حضرت بقیه الله (ارواحنا له الفداء)، رهبر عزیز انقلاب اسلامی و امت اسلامی، از دولت جمهوری اسلامی می خواهد که با تمام قدرت و با صلابت هرچه تمام اقدامات مناسب و کوبنده در خصوص محکومیت این حادثه تلخ را به مرحله اجرا درآورند.

والسلام علی المجاهدین فی سبیل الله

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی، اعدام، شیخ نمر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :