کارتون کارتونیست کرمانی در کاتالوگ نمایشگاه اسپانیا

  • شناسه خبر: 19634
کارتون کارتونیست کرمانی در کاتالوگ نمایشگاه اسپانیا

کارتون کارتونیست کرمانی در کاتالوگ یک نمایشگاه طنز گرافیکی بین‌المللی منتشر شد.

به گزارش”روراستی” به نقل از  کرمان‌شهرآن‌لاین، نمایشگاه طنز گرافیکی Humoràlia که در اسپانیا برگزار می‌شود، کاتالوگ آثار برتر را منتشر کرده که اثری از «محمدصالح رزم‌حسینی» کارتونیست کرمانی در این کاتالوگ دیده می‌شود.

براساس این گزارش، فراخوان نمایشگاه طنز گرافیکی یادشده با موضوع «حقوق بشر، جهان ما، کرامت ما و آینده‌ی ما» منتشر شد و پس از دریافت ۳۵۹ اثر از ۵۱ کشور، کمیته‌ی انتخاب آثار ۵۰ اثر را برای نمایشگاه، فروشگاه‌های مجازی و کاتالوگ انتخاب کرده است که کارتون رزم‌حسینی هم در صفحه‌ی ۳۳ این کاتالوگ بین‌المللی چاپ شده است. هم‌چنین در این کاتالوگ، آثار سپیده انجم‌روز ، یلدا هاشمی‌نژاد، داوود کمالی، امیر سهیلی، سحر ناصری، عاطفه یاریان، محمدباقر رنجبر، اسماعیل بابایی و داوود هوشمند، از هنرمندان دیگر استان‌های کشورمان نیز به چاپ رسیده است.
محمدصالح رزم‌حسینی متولد ۱۳۵۸ در کرمان است که تاکنون در جشنواره‌های متعدد ملی و بین‌المللی موفق به دریافت جایزه شده یا آثارش در کتاب جشنواره‌های داخلی و خارجی منتشر شده است. کاتالوگ نمایشگاه طنز گرافیکی Humoràlia شصت‌وسومین کاتالوگ خارجی است که اثری از این هنرمند کرمانی در آن انتشار یافته است.

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی، کارتون، کرمانی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • رضا

    باآرزوی موفقیت روز افزون برای این هنرمند عزیزمون