پایان مسالمت آمیز تجمع رانندگان شرکت نفت رفسنجان با قول مساعد مسئولان +تصاویر

  • شناسه خبر: 20103
پایان مسالمت آمیز تجمع رانندگان شرکت نفت رفسنجان با قول مساعد مسئولان +تصاویر

تانکرداران رفسنجانی خواستار افزایش سهمیه بار هستند و می خواهند پس از سه ماه پیگیری جواب خوبی از مسئولان دریافت کنند.

به گزارش”روراستی” مدت هاست که شاهد هستیم تانکرهای نفت کش مقابل انبارهای شرکت نفت به صف شده اند و رانندگان آن ها هم به گونه ای اعتراض آمیز اطراف این شرکت با هم در گفت و گو هستند.

پس از جویا شدن این ماجرا از قول چند راننده، یکی از آن ها کاهش نوبت بار را علت این صف های طویل خواند و وضعیت را اینگونه تشریح کرد؛

مدت سه ماه است که این وضعیت برقرار است و کسی رسیدگی نمی کند، رایزنی های زیادی با دستگاههای مختلف اعم از فرمانداری، شرکت پخش رفسنجان و منطقه کرمان انجام دادیم اما هنوز به مشکل ما رسیدگی نشده است.

یک راننده دیگر ادامه داد: رانندگانی هستند که هجده روز پیش نوبت بار داشتند و این ها باید نان خانواده را تأمین کنند، در حال حاضر حدود ۹۰ تانکر اینجا در صف هستند که در مجموع با شرکا و رانندگان ۲۰۰خانوار می شوند اما بیکار هستند و فقط شاید به پنج تای آنها بار بخورد.

این راننده با بیان اینکه خودروها از شرکت نفت واگذار شدند، تصریح کرد: هر کدام از این راننده ها اقساط از دو میلیون تومان تا هفت میلیون تومان باید بپردازند.

وی خاطر نشان کرد: بار تدارکاتی برای ماشین های رفسنجان نداریم و شرکت نفت هم مسیرهای نزدیک را در نظر می گیرد که البته برای رانندگان صرف نمی کند.

در پایان همه رانندگان خواستار افزایش بار و داشتن سهمیه مداوم بودند.

در همین حین مسئولان منطقه کرمان با حضور در جمع این تانکرداران قول مساعد افزایش روزانه سهمیه برون شهری از منطقه رفسنجان و کرمان دادند و این اعتراضها پایان یافت.

۱

۳

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، سهمیه، بار
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :