متلاشی شدن باند سرقت سیم های برق در رفسنجان

  • شناسه خبر: 20295
متلاشی شدن باند سرقت سیم های برق در رفسنجان

فرمانده انتظامی رفسنجان از دستگیری اعضای باند ۵ نفره سارقان سیم مس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش”روراستی” به نقل از  معاونت اجتماعی پلیس رفسنجان، سرهنگ نصرالله عباسی افزود: در پی اطلاع واصله خبری به پلیس آگاهی مبنی بر اینکه افرادی به صورت باندی اقدام به سرقت سیم های مسی برق می نمایند و آن ها را در منزلی واقع در خیابان های اطراف شهرستان دپو می کنند، موضوع خبر به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پس از صحت موضوع منزل مورد نظر را شناسایی و در یک عملیات ضربتی پس از هماهنگی با مقام قضایی وارد منزل شدند.

این مقام انتظامی گفت: مأموران در بازرسی از منزل تعداد ۵ سارق را دستگیر و در حدود یک هزار کیلوگرم سیم برق مسی ذوب شده، یک هزار کیلوگرم ورق بشقابی آلومینیومی و مقداری باطری و دینام رادیاتور را کشف و دو دستگاه خودرو را نیز توقیف کردند.

این مقام مسئول افزود: متهمان پس از دستگیری به همراه اموال مسروقه به پلیس آگاهی دلالت که در بررسی هویت سارقان یکی از آن ها تبعه افغان بوده که فردی سابقه دار است.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان از حسن اعتماد مردم به پلیس قدردانی کرد و گفت: پلیس همواره برای امنیت شهروندان و مبارزه با ناهنجاری ها تلاش خواهد کرد و مبارزه با سوداگران مرگ از مهمترین اهداف پلیس است و شهروندان نیز می توانند هر گونه موارد مشکوکی را با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، سیم، مس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :