بیانیه شورا تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان درباره صحبت های هاشمی

  • شناسه خبر: 20470
بیانیه شورا تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان درباره صحبت های هاشمی

بسم رب الشهداء و الصدیقین شورای نگهبان مطمئن‌ترین دستگاه و ارگانی است که انقلاب به نظام کشور بخشیده است. ما برای اینکه به طور کلی از سلامت نظام مطمئن باشیم، مهم‌ترین و رساترین و فعال‌ترین و مؤثرترین مجموعه‌ی ما همین شورای نگهبان است. رهبر انقلاب ۴/۱۲/۱۳۷۰ سالهاست که از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران می […]

بسم رب الشهداء و الصدیقین
شورای نگهبان مطمئن‌ترین دستگاه و ارگانی است که انقلاب به نظام کشور بخشیده است. ما برای اینکه به طور کلی از سلامت نظام مطمئن باشیم، مهم‌ترین و رساترین و فعال‌ترین و مؤثرترین مجموعه‌ی ما همین شورای نگهبان است.
رهبر انقلاب ۴/۱۲/۱۳۷۰

سالهاست که از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران می گذرد و این نظام مقدس به ثباتی قابل تحسین رسیده است اما هنوز هم هستند کسانی که قانون را بی ارزش دانسته و عمل به آن را از گردن خود ساقط می دانند.
صحبتهای اخیر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برای ما واضح می کند که چه کسانی هنوز هم بی قانونی را بر قانون مداری ترجیح می دهند. قانون فصل الخطاب است و برای تمامی افراد این جامعه باید به یک نحو اجرا شود؛ حال نوه خمینی کبیر باشد یا پسر رئیس مجمع تشخیص. در این چند سال اخیر شاهد بوده ایم که چه تهمتهایی در باب انتخابات به نظام وارد آمده است و هر روز فتنه و شبهه ای جدید را وارد عرصه سیاسی کشور می کنند و موجب اختلال در روند پیشرفت انقلاب اسلامی ایران می شود. به طور مشخص در بسیاری از سخنرانی های آقای هاشمی رفسنجانی، به بحث انتخابات پرداخته می شود و هربار ایشان صلاحیت دستگاههای اجرایی مربوطه را زیر سوال می برند.
اتفاقات سال ۸۸ و موضع گیری های آقایان هرگز از خاطر مردم پاک نخواهد شد. چندین ماه کشور را به آشوب کشیدند و هرگز از موضع خود کوتاه نیامدند و اکنون که دوباره آرامش به روند اجرایی کشور برگشته است، سعی در برهم زدن این ثبات دارند. این افراد در همان سال به همه فهماندند که برای قانون هیچ ارزشی قائل نیستند و هرجا که پای منافعشان در میان باشد، با قلدری درمقابل هرچیزی می ایستند. کمااینکه در این عمر ۲ساله ی دولت تدبیر و امید نیز دست از این اقدامات برنداشته اند و همچنان قلدرمعابانه از خود و خانواده خود به طور تمام قد حمایت می کنند.
اما حال چه شده است که این آقایان مدعی بر عدم رعایت قانون توسط دستگاه های نظارتی انتخابات شده اند؟ چه شده است که به تمامی بخش های نظام که از دستشان خارج شده است، اعتراض می کنند؟ به فضل الهی و تدبیرهای رهبر کبیر انقلاب، جمهوری اسلامی ایران بر مبنای قانون اداره می شود و تلاش نظام بر اجرای هرچه بهتر قوانین است.
شورای نگهبان جایگاه ویژه ای در نظام دارد که شاید هیچ یک از نهادهای دیگر در این سطح تاثیرگذار نباشند. اگر نظارت شورای نگهبان نباشد، و اگر تأیید صحت انتخابات به وسیله‌ی شورای نگهبان انجام نگیرد، اصل این انتخابات زیر سؤال خواهد رفت و اعتبار خود را از دست خواهد داد. شورای نگهبان باید قانون را برای همه افراد به طور یکسان درنظر بگیرد که قطع به یقین همین طور است و نباید تلاشهای این شورا در حفظ سلامت انتخابات را از خاطر ببریم.
در پایان شورا تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان اعلام می دارد که این خط اشتباهی که این آقایان در پیش گرفته اند باید هرچه سریعتر برطرف شود و آرامش را به نظام و خصوصا به مقوله انتخابات برگردانند.
والعاقبه للمتقین…
شورا تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،بیانیه هاشمی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • مملی

    بشین قانون مدار.