نیازمند حرکت شتابان اقتصادی هستیم/ بسیج ستون انقلاب و سرمایه ملی است

  • شناسه خبر: 2067
نیازمند حرکت شتابان اقتصادی هستیم/ بسیج ستون انقلاب و سرمایه ملی است

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز بیش از هر چیز نیازمند حرکت شتابان اقتصادی هستیم، گفت: وضعیت معیشت مردم، اشتغال، تورم و بیکاری باید دغدغه مهم مجلس، دولت و همه دردمندان باشد. به گزارش روراستی ، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی امروز دوشنبه 4 آذرماه در مراسم بزرگداشت هفته بسیج در جمع نمایندگان […]

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز بیش از هر چیز نیازمند حرکت شتابان اقتصادی هستیم، گفت: وضعیت معیشت مردم، اشتغال، تورم و بیکاری باید دغدغه مهم مجلس، دولت و همه دردمندان باشد.

خبرگزاری فارس: نیازمند حرکت شتابان اقتصادی هستیم/ بسیج ستون انقلاب و سرمایه ملی است

به گزارش روراستی ، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی امروز دوشنبه 4 آذرماه در مراسم بزرگداشت هفته بسیج در جمع نمایندگان و کارکنان بسیجی مجلس ضمن تبریک هفته بسیج، گفت: خوشبختانه امسال هفته بسیج با شادی های دیگر ملت ایران قرین شده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خوشحالی مردم از مذاکرات هسته ای ژنو، گفت: وزارت خارجه، وزیر امور خارجه و همکارانشان در مسئله هسته‌ای زحمات زیادی کشیدند که باعث خوشحالی ملت شد، ضمن اینکه توفیقاتی که در زمینه ورزش داشتیم به شادی های هفته بسیج اضافه کرد و امیدواریم ملت ایران همیشه شاد باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسائل اقتصادی و مشکل معیشت مردم، گفت: فهم درست شرایط و گام برداشتن متناسب با آن یکی از نکات مهم یعنی تحلیل واقعی از شرایط بین المللی، داخلی و منطقه ای است.

لاریجانی با بیان اینکه امروز بیش از هر چیز نیازمند حرکت اقتصادی شتابان هستیم، افزود: شرایط داخلی کشور سخت است؛ وضعیت معیشت مردم اشتغال، تورم و بیکاری باید دغدغه مهم باشد و دولت و مجلس و همه دردمندان باید به این موضوع بپردازند که اگر به توانمند کردن اقتصاد کشور توجه شد اثر خود را در مسائل بین المللی خواهد گذاشت.

لاریجانی در بخش دیگری از اظهاراتش با بیان اینکه بسیج یکی از ارکان و ستون های استواری ملت، انقلاب و سرمایه ملی است گفت: به همین دلیل باید حرکت بسیج را خوب شناخت و از پایداری آن صیانت کرد.

وی ادامه داد: بسیجی که امام خمینی(ره) پایه گذاری کرد با یک شناخت عمیق از انقلاب و زمینه های مردمی بود.

لاریجانی با تأکید بر اینکه بسیج یک حرکت مسلکی و مکتبی و دارای هدف است گفت: یک سبک زندگی برای بسیج رقم خورده است؛ افراد مختلفند برخی زندگی می کنند و هدف خاصی را مستمراً دنبال نمی کنند گاه هدف های خود را در نظر گرفته، اما بسیجیان یک هدف متعالی را دنبال می کنند و به دنبال مسلک هستند و این یک علوی برای انسان است.

وی با اشاره به اینکه حرکت بسیج یک حرکت دارای شناسنامه و مسلکی است تأکید کرد: مسلک، آرمان های دینی را دنبال می کند؛ از ابتدای انقلاب دلمشغولی بسیجیان صیانت از آرمان های انقلاب است و جدای از یکدیگر نیست.

لاریجانی با تأکید بر اینکه دغدغه بسیجیان اعتلای اسلامی، مکتب و صیانت از آرمان‌های انقلاب است افزود: حضور بسیجیان در دفاع مقدس انصافا شرایط را تغییر داد بنابراین هدف آنها، هم مسلکی و هم حفظ انقلاب اسلامی است.

 

منبع : فارس

برچسب ها:
اقتصاد بسیج رفسنجان روراستی ستون لاریجانی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :