سومین قتل پدر به دست پسر در سیرجان

  • شناسه خبر: 20911
سومین قتل پدر به دست پسر در سیرجان

طی چهار ماهه گذشته سومین قتل پدر به دست پسر در سیرجان صورت گرفت و پسر ۲۵ ساله‌ای در روستای محمدآباد بخش بلورد پدر ۵۴ ساله خود را از پای در آورد.

به گزارش”روراستی” طی چهار ماه گذشته سومین قتل پدر به دست پسر در سیرجان صورت گرفت و پسر ۲۵ ساله‌ای در روستای محمدآباد بخش بلورد پدر ۵۴ ساله خود را از پای در آورد.

محمد‌رضا ایران‌نژاد فرمانده انتظامی سیرجان در این زمینه به خبرنگار فارس گفت: حسن پدر ۵۴ ساله به همراه دو پسر ۱۵ و ۲۵ ساله خود برای کار کشاورزی وارد مزرعه شده بودند که درگیری لفظی پسر ۲۵ ساله به نام محمدعلی با پدرش حسن موجب شد با بیل و سپس ضربات چاقو پدر را از پای در آورد.

وی ادامه داد: پسر ۱۵ ساله با دیدن این صحنه از محل متواری و با پلیس تماس و موضوع را اطلاع می‌دهد که بلافاصله پلیس وارد عملیات تجسس و در مرحله اول استعلام از بیمارستان‌ها را آغاز که به نتیجه‌ای نمی‌رسد تا اینکه پس از گذشت شش ساعت از حادثه، قاتل با همسرش تماس گرفته و اعلام کرد با این ماجرا می‌خواهم خودم را بکشم.

ایران‌نژاد بیان داشت: قاتل در نهایت با اصرار همسر خود راضی می‌شود، خود را به پاسگاه انتظامی معرفی کند، قاتل با مراجعه به پاسگاه یاد شده ضمن معرفی خود با نام قاتل خودرو مزدای باری را که حامل جسد پدر بود، درب پاسگاه متوقف می‌کند تا پرونده‌ای برای این پسر قاتل به روی بازپرس ویژه قتل در دادسرای سیرجان باز شود.

منبع : خبرگزاری فارس

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، قتل، سومین
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • یوسف

    سلام مقتول یعنی کسی که به قتل رسیده پس چطوری میتونه با همسرش تماس بگیره...از شما بعیده...زشته بخدا دقت کنید