کسانی که دل در گرو آمریکا دادند، با منافقان همصدا هستند

  • شناسه خبر: 20951
کسانی که دل در گرو آمریکا دادند، با منافقان همصدا هستند

امام جمعه رفسنجان گفت: کسانی که دل در گرو آمریکا دادند و در داخل کشور مورد تطمیع آمریکا قرار گرفته اند، با منافقان همصدا هستند.

به گزارش”روراستی” حجت الاسلام رمضانی‌پور در خطبه های نماز جمعه امروز رفسنجان با اشاره به انتخابات افزود: در انتخاب صحیح باید پرس‌و‌‌جو کرد و از اهلش بپرسید، لذا رهبر انقلاب اسلامی در این راستا دغدغه دارند و تأکید داشتند که اگر کسی را از کاندیداها نمی‌شناسید بپرسید و پس از این که دانستید رأی دهید و اصلح را برگزینید.

انسان با تقوی دل در گرو کفر و دل در گرو آمریکای ملعون که می‌خواستند معیشت مردم ایران را سامان‌دهی کنند نمی‌دهد، اما برخی در داخل کشور مورد تطمیع این کشور لعین قرار گرفتند و با منافقان همصدا شدند.

امام جمعه رفسنجان عنوان کرد: این گونه افراد با‌تقوا نیستند و دین و دنیای خود را به اندک بهایی می‌فروشند.

رمضانی‌‌پور خاطرنشان کرد: بر اساس شناخت و آگاهی فرد مومن انقلابی را انتخاب کنیم تا ادای تکلیف و وظیفه شده باشد.

وی با اشاره به اینکه انتخابات در زندگی فردی و اجتماعی هر فردی نقش ایفا می‌کند، بیان کرد: ‌باید در انتخاب نماینده مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بهترین را انتخاب کنیم تا سرنوشت منطقه خود را به‌خوبی رقم بزنیم.

وی تاکید کرد: انسان باید نماینده‌ای را انتخاب کند که در مجلس قانون راه‌گشایی را تصویب کند و بر همه ما لازم است، مجلسی که پایبندی به دیپلماسی فعال بر مبنای عزت و مصلحت نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشد و به دور از هر گونه التهاب باشد و نماینده‌ای را انتخاب کنید که مطیع امر ولایت‌فقیه و رهبری بوده و دغدغه برای رفع مشکلات معیشتی مردم بر مبنای اقتصاد مقاومتی را داشته باشد.

رمضانی‌پور ادامه داد: همچنین مجلسی شجاع باشد و برای سودجویان عالم تحت هر شرایطی کشور را به بیگانه نفروشد.

امام‌ جمعه رفسنجان گفت: مجلس خبرگان نیز پیرامون جریان‌های معاند و مخالف نظام اسلامی روشنگری می‌کند، بازوی مشورتی در امور مختلف کشور و پل ارتباطی بین مردم و رهبری است، این مجلس پشتیبانی جدی و موثر از رهبری به‌ ویژه سیاست‌های ‌رهبر معظم انقلاب اسلامی در همه حوزه‌ها می‌کند.

وی با بیان اینکه مجلس خبرگان ما باید عمارگونه باشد، ادامه داد: این مجلس وظیفه ‌برداشتن بار از دوش رهبری و نظام جمهوری اسلامی را بر عهده دارد.

رمضانی‌پور ادامه داد: رقابت در امر تولید بسیار ارزشمند است‌ و ما می‌توانیم با رقابت خوب و سالم تولید در کشور را که دغدغه مقام معظم رهبری است را تعمیم دهیم و از بیگانگان بی‌نیاز شویم‌.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در جمع مردم نجف آباد افزود: ایشان بارها خطر جدی نفوذ از سوی دشمن را به زبان آوردند، اما دریغ برخی از مسئولان کشورمان حاضر نشدند که یکبار این کلمه نفوذ را بر زبان جاری کنند، در حالی که می‌گویند پیرو ولایت‌فقیه و رهبری هستیم، اما چرا جا پای رهبری نمی‌گذارند.

رمضانی‌پور گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار به بحث تندرو و میانه‌رو اشاره کردند، لذا تندرو در قرآن به معنی حساس بودن، در خط مستقیم قرار گرفتن و حزب‌الهی بودن است و میانه‌رو نیز در قرآن به این معنی آمده که شخص مسائل را می‌شناسد و حد اعتدال را رعایت می‌کند.

وی ادامه داد: میانه‌رو از نظر غربی‌ها یعنی شخص در برابر دستورات آمریکا انعطاف دارند و آمریکا آن‌ها را طعمه قرار می‌دهد‌ و نیز تندرو از نظر غربی‌ها یعنی شخص در برابر آمریکا سازش نمی‌کند.

رمضانی‌پور تصریح کرد: این ذلت است برای کشور ما که مردم افرادی را انتخاب می‌کنند که مطیع آمریکا می‌شوند، افرادی هستند که کار انگلستان را تعریف کردند، دشمن نمی‌خواهد افراد دلسوز و خار چشم دشمنان به مجلس راه پیدا کنند.

وی ادامه داد: باید از دودستگی و تفرقه پرهیز کرد و مردم نمایندگانی به مجلس بفرستند که به فکر معیشت مردم و اقتصاد درون‌زا باشند، کسانی که رأی نمی‌آورند، نباید سلامت انتخابات و مشروعیت مجلس را زیر سئوال ببرند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، امریکا، منافقان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • حسین

    تبلیغ هم نکردن از شخص خاصی.... این قافله از قافله سالار خراب است