اعتراض مردم یزد به سخنان هنجارشکنانه روحانی نسبت به اسم بردن از خاتمی فتنه گر

  • شناسه خبر: 21244
اعتراض مردم یزد به سخنان هنجارشکنانه روحانی نسبت به اسم بردن از خاتمی فتنه گر

مردم متدین یزد، صبح امروز در دفاع از فرهنگ دارالعباده و اعتراض به برخی هنجارشکنی‌هایی که در سفر روحانی به یزد انجام شد، در مدرسه مصلی اجتماع این حرکات را محکوم کردند.

افسران - اعتراض مردم یزد به سخنان هنجارشکنانه روحانی نسبت به اسم بردن از خاتمی فتنه گر

به گزارش”روراستی” به نقل از  شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از یزد رسا، مردم یزد صبح امروز علیرغم اعلام عدم برگزاری تجمع از طرف حوزه علمیه یزد به صورت خودجوش در اعتراض به هنجارشکنی های اخیر در سفر رئیس جمهور به یزد در مدرسه مصلی تجمع کردند.

در این تجمع مردم یزد با در دست داشتن پلاکارد و سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، مرگ بر فتنه گر نسبت به سخنان ساختار شکنانه و غیر قانونی رئیس جمهور در خصوص حماین از فتنه گران واکنش نشان دادند.

این تجمع با حضور اقشار مختلف مردم، طلاب، روحانیون، علما، کسبه و بازاریان، اساتید حوزه علمیه یزد به صورت خودجوش رقم خورد.

شایان ذکر است روحانی در جمع مردم یزد در سخنانی علاوه بر حمله به دولت قبل از رئیس دولت اصلاحات نیز تجلیل کرده بود. همچنین چندین روز قبل از سفر روحانی ستادی که ادعا می شد مردمی است و بعد ها مشخص شد در منزل پدری دکتر عارف مستقر است با انتشار بنرهایی سعی داشت یزد را پایتخت اصلاحات معرفی کند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، مردم یزد، اعتراض
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محسن

    درود بر مردم ولایی دارالعباده .