تکریم مادر شهید عباس محبوبی در روز وفات ام البنین از سوی مسئولان+تصاویر

  • شناسه خبر: 21514
تکریم مادر شهید عباس محبوبی در روز وفات ام البنین از سوی مسئولان+تصاویر

به مناسبت سالروز وفات ام البنین(س) مادر حضرت ابولفضل(ع) و روز تکریم مادران شهدا، جمعی از مسئولان با مادر شهید عباس محبوبی دیدار کردند.

به گزارش”روراستی” به مناسبت سالروز وفات ام البنین(س) مادر حضرت ابولفضل العباس(ع) و روز تکریم مادران شهدا، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار، جانشین فرمانده انتظامی، رئیس عقیدتی سیاسی، معاون اجتماعی نیروی انتظامی و جمعی از پرسنل انتظامی شهرستان با خانواده شهید عباس محبوبی از شهدای نیروی انتظامی دیدار کردند.

سرهنگ رضا خلیلی در این دیدار با تبریک سال نو افزود: امیدوارم با دعای خیر مادران شهدا بتوانیم امنیت بهتری برای جامعه ایجاد کنیم.

جانشین فرمانده انتظامی رفسنجان بیان داشت: شهید محبوبی از شهدایی بود که در خانواده ناجا بزرگ شده و تعظیم و تکریم خانواده شهدا وظیفه همه ما است چرا که با از خودگذشتگی فرزندان خود را تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

محسن ارسلان نیز با تبریک سال جدید افزود: دیدار با خانواده شهدا وظیفه است و به نیابت از فرماندار این دیدار صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: جوانانی که در عرصه دفاع مقدس شرکت کردند، جز دفاع از ارزشها و اجرای فرامین رهبر کبیر انقلاب و صیانت از جایگاه عزتمندی ایران هدفی نداشتند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار رفسنجان تأکید کرد: یاد و خاطره شهدا باید گرامی داشته شود و راه و اصول شهدا نیز باید حفظ شود، باید از اخلاقیات و اصل نظام دور نشویم.

حجت الاسلام محمد حسنی رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی نیز با گرامیداشت یاد شهدا بیان کرد: امام (ره) فرمودند« خانواده شهدا چشم و چراغ مملکت ما هستند» و همواره توسل به شهدا گره گشای کارهای ما بوده است.

وی افزود: امروز مایه عظمت و افتخار کشور ما شهدا هستند و کشور ما توسط خون شهدا بیمه شده است.

۱۲۵۳

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، تکریم، مادران شهدا
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • شهروند

    خدا قوت غبور مردان

    احمد

    عالم محضر شهید است،اما کو حرمی که این حضور را دریابد و در برابر خلاء ظاهری خود را نبازد؟ زمان می گذرد و مکانها فر می نشینند،اما حقایق باقی هستند. شهیدان زنده هستند و من و تو مرده ایم.شهدا صدق و استقامت خویش را در آن عهد ازلی که با خدا بسته بوده اند اثبات کردند. کاش ما در خیل منتظران شهادت باشیم. (شهید سید مرتضی آوینی)

    ایرانی

    خدا بهتون سرافرازی بدهد

    شهروند

    خدا خیرتون بده

    جمعی از دانشجویان

    به خانواده شهدای دانشجو هم سری بزنید

    جواد

    دعای مادران شهید بدرقه راهتان

    حامد

    افرین

    خادم

    خدا بهتون توفیق بده احسنت

    محمد

    افرین و درود به صبر مادران شهید

    فانی

    «یاد شهیدان، یادبود ارزشهای انسانی است، و گرامیداشت آنان، تجلیل از برترین خصال بشری است.» «زنده نگهداشتن یاد شهدای انقلاب باعث تداوم حرکت انقلاب است.» «شهادت دُر گرانبهایی است که بعد از جنگ به هر کس نمی‌دهند.» « آن روزها دروازه ای برای شهادت داشتیم و حال معبری تنگ، هنوز برای شهید شدن فرصت هست، دل را باید پاک کرد! » «یاد شهدا باید همیشه در فضای جامعه زنده باشد.» «خاطره شهدا را باید در مقابل طوفان تبلیغات دشمن زنده نگهداشت.» «تلألو خون سرخ شهید آفتاب را شرمسار می کند.» «گاهی رنج و زحمت زنده نگهداشتن خون شهید از خود شهادت کمتر نیست.»

    عارف

    خدایا! ...منِ ضعیف و ناتوان، دوست دارم چشم‌هایم را دشمن در اوج دردش، در بستان از حلقه درآورد و دست‌هایم را در تنگه‌ی غرب کردستان قطع کند و پاهایم را در خونین‌شهر از بدن جدا سازد و قلبم را در سوسنگرد آماج رگبارهایش کند و سرم را در کوه‌های پیرانشهر از تن جدا نماید، تا در کمال فشار و آزار، دشمنان مکتبم ببینند که گرچه چشم‌ها و دست‌ها و پاها و قلب و سینه و سرم را از من گرفته‌اند، ‌اما یک چیز را نتوانسته‌اند بگیرند و آن ایمان و

    شیرین

    « این تربت پاک شهیدان است که تا ابد میعادگاه عاشقان و عارفان و دارالشفای آزادگان و دلسوختگان خواهد بود. » «آنچه ما در اوج دانستنمان می دانیم، شهید در حضیض لذتش می بیند.» « مقام شهادت خود اوج بندگی و سیر و سلوک در عالم معنویت است. » « رهبر ما آن طفل دوازده ساله ای است که با قلب کوچک خود، که ارزشش از صدها زبان و قلم ما بزرگتر است، با نارنجک خود را زیر تانک دشمن انداخت و آن را منهدم نمود، و خود نیز شربت شهادت نوشید. » « هان ای شهیدان! در جوار حق تعالی آسوده خاطر باشید، که ملت شما پیروزی شما را از دست نخواهد داد. » « گوارا باد بر این شهیدان، لذت انس و همجواری شان با انبیای عظام و اولیای کرام و شهدای صدر اسلام، و گوارا تر بر آنان باد نعمت رضایت حق، که رضوان من الله اکبر. » « گریه کردن بر شهید زنده نگهداشتن نهضت است. » « شهادت یک هدیه ای است از طرف خداوند تبارک و تعالی برای آن کسانی که لایق هستند. » « ما بکشیم سعادتمندیم، کشته بشویم هم سعادتمندیم، وقت آن است که ما که وارثان این خونها هستیم، و بازماندگان جوانان و شهدای به خون خفته هستیم، از پای ننشینیم تا فداکاری آنان را به ثمر برسانیم. » « خون شهیدان ما امتداد خون پاک شهیدان کربلا است. »

    زهرا

    «ما شهدا را از دست نداده ایم، بلکه آنها را بدست آورده ایم.» «شهید بهشتی» «اینک ما و شما مانده ایم که وارث رسالت و حامل امانت شهدا هستیم.» «شهید موسی نامجو» «شهید از خود می رهد تا در خویش ماندگان را (از خود) برهاند.»

    علی

    آرزومان کربلا بود و نجف جان و سر دادیم در راه هدف چفیه هایمان رنگ و بوی یاس داشت رنگ و بوی بیرق عباس داشت یاد شبهایی که ما بودیم و مین جستجوی مرگ در زیر زمین همدم شبهایمان سجاده بود حمله کردن خط شکستن ساده بود حسرت رفتن در این دل مانده است دست و پایم سخت در گل مانده است عاشقان رفتند و ما جا مانده ایم زیر بار غصه ها وا مانده ایم

    پژمان

    دید در معرض تهدید دل و دنیش را رفت با مرگ خود احیا کند آیینش را رفت و حتی کسی از جبهه نیاورد به شهر چفیه و قمقمه اش کوله و پوتینش را خوشا آنان که جانان می شناسند طریق عشق و ایمان می شناسند بسی گفتیم و گفتند از شهیدان شهیدان را شهیدان می شناسند عزیزان نیروی انتظامی کار قشنگی کردید

    عرفان

    افرین داره به سایت روراستی با این پوشش قشنگ خبری

    شهرزاد

    واقعا جناب سرهنگ خلیلی مدیری مدبر است احسنت به این سلیقه

    رحیمی

    بسم الله ... خون شهید، جاذبه‌ی خاک را خواهد شکست؛ و ظلمت را خواهد درید؛ و معبری از نور خواهد گشود؛ و روحش را از آن، به سفری خواهد برد که برای پیمودن آن، هیچ راهی جز شهادت وجود ندارد. شهید سید مرتضی آوینی

    حیدری

    خوشا عزم همت به دل داشتن به جان بیرق خون برافراشتن ... بنام شهیدان والفجر هشت دلاور نشانان دریا و دشت ... بنام شهیدان بدر و حنین شهیدان یا فاطمه یا حسین ... همانها که رفتند تا ما شویم برای لب تشنه دریا شویم ...

    قاضی

    " پلاکش " را برای ما جا گذاشت ، تا روزی بدانیم ، از جنس ما بود ... " هویتش " خاکی بود ! اما " دلش " را به آسمان زد ... گمنامی راز عجیبی است ...!

    فریماه

    معامله ی پرسودی است شهــــــــــادت ! فانی می دهی ... و بـــــاقے می گیری ! جســـــم می دهی ... و جـــــان می گیری! جـــــان می دهی .....و جانـــــان می گیری ! چه لذتـــــی دارد ؛ نظـــــرکـــــردن به " وَجـــــْهُ اللـــــه " ! شهـــــادت لیـــــاقـــــت مے خـواهـــــد کـــــاش لایـــــق بودیـــــم ! یا ایهـــــا الشهـــــداء ! دســـــت ما و دامـــــان پر مهـــــر شمـــــا ...

    خیری

    برام خیلی جذابیت داشت خصوصا اشک تو چشمام جمع شد وقتی دیوار شکسته منزل این مادر شهید رو دیدم کارتون بی نظیر بود

    حسینی

    خیلی جالب و بی نظیر

    علی ازنوق

    عالم محضر شهید است،اما کو حرمی که این حضور را دریابد و در برابر خلاء ظاهری خود را نبازد؟ زمان می گذرد و مکانها فر می نشینند،اما حقایق باقی هستند. شهیدان زنده هستند و من و تو مرده ایم.شهدا صدق و استقامت خویش را در آن عهد ازلی که با خدا بسته بوده اند اثبات کردند. کاش ما در خیل منتظران شهادت باشیم. (شهید سید مرتضی آوینی)

    مرجان عارفی

    خدا قوت نیروی انتظامی قشنگ ترین و زیباترین کار رو شما انجام دادید سلیقه کی بوده واقعا چقدر عارفانه و پر مهر خسته نباشد افتخارافرینان دعای مادر بدرقه راهتان

    مرجان عارفی

    مادر شدی که نوحه ی فرزند سر کنی شاید جهان بی خبری را خبر کنی با تیر آه و نیزه ی صبر غیور خویش در سینه ی شقاوت دشمن اثر کنی مادر شدی اگرچه زمانه امان نداد آغوش خویش وقف سرور پسر کنی مرثیّه ی بلندِ رثا بوده ای ولی باید به صبر ، شِکوه ی خود مختصر کنی با قامت رشادت ، آنقدر خم شوی تا راحت از حصار مصیبت گذر کنی... ای سوز ناگزیر دلت مغتنم ! بمان ! تا روح سرد قافله را شعله ور کنی بنشین و بر مزار پسر شمع شو ، بسوز ! تا شام شوم مظلمه را در به در کنی تابوت شرحه شرحه ی فرزند را مگر مانند پاره پاره ی قرآن به سر کنی در چشم خصم قد بفرازی و اقتدا به خطبه های زینب خونین جگر کنی ای آنکه قلب توست مفاتیح فتح عشق دستم به دامنت که دعا بیشتر کنی دستم به دامنت که در آغوش سجده ها باری دعا به حال نزار بشر کنی وایا به سرنوشتِ ستمکار روزگار مادر اگر تو باشی و نفرین اگر کنی

    شیرودی از تهران

    دلتنگ یک صبح از سلام ساده ات هستم ،لب های آرام تو را باور کنم یا نه!؟ باران نمی بارد چه فرقی می کند حالا ، من گونه های خسته ام را تر کنم یا نه! می دانم از من دلخوری اما نمی فهمم ،اشکم چرا مثل عزاداران نمی ریزد باور کن از وقتی که رفتی سخت درگیرم ، این شال مشکی را برایت سر کنم یا نه از یک طرف رسم است باید گل بیفشانم،از یک طرف تو خاطرت بسیار حساس است بالای قبر تو مردد مانده ام مادر، با من بگو این لاله را پرپر کنم یا نه؟ تنها پلاکی از تو اینجا زیر این خاک است،شاید خودت جایی نشستی شعر میخوانی حالا ببین هر شنبه و نا شنبه حق دارم ، در انتظارت زندگی را سرکنم یا نه؟ شهریور از گرمای پیشانی نمی آید، شهریور از راهی که رفته باز می گردد حتی نمیدانم در این تکرار سودی هست! ،در این که برگشتی به شهریور کنم یا نه؟! اما همین مقدار میدانم به این دنیا ،هیچ اعتمادی نیست تا جایی که شک دارم آیا مجالی مانده تا با این دل غمگین، یاد تو در شهریوری دیگر کنم یا نه؟

    دانشجوی تبریز

    چه کار پسندیده و قشنگی واقعا خبر رو خوندم لذت بردم

    جمعی از دانشجویان

    افرین و خداقوت به جناب سرهنگ خلیلی همه جا حرف اولید هم در دانشگاه هم نیروی انتظامی

    حسینی

    دل مادر شهیدی را شاد کردید امیدوارم دعای مادر حافظ و نگهدارتان باشد

    حسینی م

    ضمن تشکر از جناب سرگرد خلیلی و همکارانشان از توجه به مقوله شهید و شهادت به نظر بنده امنیت رفسنجان مرهون شجاعت ، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی است که با توکل به خداوند متعال و استعانت از انفاس قدسی حضرت ولی عصر (عج)در ایجاد امنیت وآسایش مردم با تلاش فراوان جان خود را نثار نموده اند.

    میرزایی

    امید اینکه دلاورمردان ناجا درپناه ایزد منان وبا اقتدار کامل در ایجاد امنیت جامعه پوینده و پاینده باشید تا در سایه ی این حرکت ، فعالیت های فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی شکل گرفته و رشد نماید و کتاب وجودتان به شراره ی امن و امان خداوندی مستحکم و پابرجای بماند و خروش مخلصانه ی شما در بارگاه کبریایی مقبول و ماجور باشد.

    شیرازی

    حشمت و قدرت کشور ایران منبعث از تلاش های سترگ دلاورمردی های بزرگ مردانی است که خالصانه و مخلصانه ازامنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و محافظت می نمایند. از اینکه با اراده ی آهنین و بر اساس دین داری و اخلاق مداری، در جهت اقتدار و بالندگی ایران اسلامی با حماسه آفرینی و سلحشوری مدافع راستین نظام ولایی جمهوری اسلامی همت گمارده اید تشکر و قدردانی مردم رفسنجان را پذیرا باشید

    مرعشی

    افرین و احسنت به این اهتمام نیروی انتظامی بر تکریم خانواده شهدا

    منتظری

    دمتون گرم میدونید چقدر این خانواده خوشحال میشن براشون شهادت فرزندشان افتخاره

    شریفی

    افرین و صدباریکلا به نیروی انتظامی که اینقدر خانواده شهدا را تکریم می کنند