حرکت اساسی از سوی دولت برای بهبود اوضاع کشور ندیده‌ایم

  • شناسه خبر: 21579
حرکت اساسی از سوی دولت برای بهبود اوضاع کشور ندیده‌ایم

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: حرکت اساسی از سوی دولت برای بهبود اوضاع کشور ندیده‌ایم.

به گزارش”روراستی” عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه این سیاست‌مداران گمان می‌کنند می‌توان کشور را با وارد کردن کالاهای خارجی اداره کرد، گفت: این افراد چون نگرانی ندارند، اقدام و عمل هم ندارند و با واردات بیش از اندازه کالا، برای کشور مشکل درست می‌کنند، مهم ترین ضرر این واردات بی رویه به خطر افتادن تولید داخلی است و متأسفانه دولت هم اقدام جدی برای جلوگیری از واردات بیش از اندازه کالا انجام نمی‌دهد.

محمد دهقان با اشاره به اینکه دولت باید قانون جلوگیری از قاچاق کالا را اجرا کند اما هنوز آیین نامه‌های آن را هم تهیه نکرده است، اظهار کرد: امسال رهبر معظم انقلاب مسئله اقدام و عمل را مطرح کردند  و مسئول این اقدام و عمل، دولت است و مجلس نیز آماده است تا خواست دولت را در حوزه قانونگذاری تأمین کند.

نماینده مردم طرقبه شاندیز و چناران در مجلس بیان کرد: تا کنون بیش از دوسال از عمر دولت یازدهم گذشته اما حرکت اساسی از سوی دولت برای بهبود اوضاع کشور ندیده‌ایم، کشور دچار یک رکود بی‌سابقه است و خواب عمیقی بازار را فراگرفته است، این چگونه سیاستی است که دروازه‌های کشور به روی کالاهای خارجی باز شده اما مشکلات تولیدکنندگان ما روزبه‌روز بیشتر می‌شود؟

وی با تأکید بر اینکه با حرف و شعار مشکلی حل نمی‌شود، افزود: طی مدت اخیر حل همه مشکلات به توافق هسته‌ای گره زده شده بود، اکنون هم چندین ماه است که مذاکرات هسته‌ای تمام شده و شاهد هستیم که طرف مقابل به تعهدات خود عمل نمی‌کند اما چرا برخی مسئولان همچنان خوشبین هستند و به جای امید داشتن به خارج، به حل مشکلات با تکیه بر توان داخل فکر نمی‌کنند؟

دهقان خاطرنشان کرد: رهبرانقلاب، ۱۰ راهکار عملیاتی را برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی ارائه دادند و در حال حاضر تنها نیازمند اقدام و عمل هستیم.

منبع: فارس

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، دولت، کشور
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :