پیچ های که می پیچند اما رانندگان هرگز !!!

  • شناسه خبر: 2158
پیچ های که می پیچند اما رانندگان هرگز !!!

در جاده سرچشمه تا کی باید شاهد کشته شدن انسانهای باشیم که گناهشان این است در این زمان به دنیا آمده اند و در این عصرو زمان مجبورند از این جاده بگذرند و جان خود را از دست بدهند. به گزارش روراستی جاده سرچشمه همچنان جان انسانهای بی گناه را می گیرد، در مدت زمانی […]

در جاده سرچشمه تا کی باید شاهد کشته شدن انسانهای باشیم که گناهشان این است در این زمان به دنیا آمده اند و در این عصرو زمان مجبورند از این جاده بگذرند و جان خود را از دست بدهند.

به گزارش روراستی جاده سرچشمه همچنان جان انسانهای بی گناه را می گیرد، در مدت زمانی که کار دوبانده کردن جاده سرچشمه را شروع کردند پیشرفت کار بد نبوده و البته جای تقدیر هم دارد، اما این که چرا این قدر دیر نمی دانیم !؛ و در حال حاظر هم که  کار انجام می شود بد نیست  کمی سرعت کار را بیشتر کنند و این پیچ های تند را زود تر درست نمایند تا دیگر شاهد داغ دار شدن خانواده ها نباشیم ؛ آن هم در پیچهای که  اگر رانندگان به آنها آشنا نباشند پیچها می پیچند اما رانندگان هرگز نمی توانند بپیچند! بد نیست قستهایی  از جاده که درست شده است را باز بگذارند تا اینکه حداقل در آن قسمتها ، دیگرکسی  کشته نشود .

قابل ذکر است اداره راه ترابری شهرستان رفسنجان همچنان از نداشتن بودجه می نالد و ناله اش به جای نمی رسد، مثلاً در جاده رفسنجان دره در ( پل رودخانه سفید ) همچنان کارش تعطیل است و اداره راه ترابری پولی ندارد که آن رادرست نماید بنا به گزارش یک منبع آگاه ساخت این پل به کمک دهیاری انجام می گیرد و قرار است که آسفالت روی پل را هم خود دهیاری هزینه اش را پرداخت نماید، البته  این منبه آگاه گفت که راه ترابری حداکثر همکاری را دارد اما به دلیل نبود بودجه حتی در تعمیر ماشین آلات خود نیز مانده است.سوال اینجاست که چرا این اداره مورد بی لطفی یا کم لطفی قرار گرفته است؟

خدا را شکر که بودجه راه سرچشمه به دست اداره راه نیست و خود شرکت مس سرچشمه هزینه را پرداخت می کند و گرنه حالا حالاها باید چشمهایمان سفید می شد تا اینکه این جاده را دو بانده ببینیم .

برچسب ها:
پل تصادف جاده سازی دره در راه و ترابری رفسنجان رودخانه سفید روراستی سرچشمه کشته شده
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :