بی اعتنایی مسئولان و نابودی محیط زیست با مرغ های معدوم شده به ویژه در جاده نوق

  • شناسه خبر: 21791
بی اعتنایی مسئولان و نابودی محیط زیست با مرغ های معدوم شده به ویژه در جاده نوق

مسئولان نسبت به نابودی محیط زیست به ویژه با مرغ های بیمار معدوم شده در جاده نوق همچنان بی اعتنا هستند.

به گزارش”روراستی” تا کنون چند بار گزارشاتی از معدوم شدن مرغ های بیماری که در مرغداری ها تولید شده و در مسیر جاده نوق بدون توجه به محیط زیست تخلیه شده بودند، توسط سایت روراستی تهیه و تذکراتی به مسئولان مربوطه داده شده است.

اما علی رغم این تذکرات و انعکاس درخواست های مردمی مبنی بر رفع این مشکل، همچنان این معضل ادامه دارد و از پیگیری بهداشت، دامپزشکی، منابع طبیعی و محیط زیست خبری نیست تا نسبت به این مشکل ترتیب اثر دهند.

گویا این بخش از منطقه جزو محیط زیست محسوب نمی شود و یا برای ادارات مذکور قابل اهمیت نیست.

این مکان امروز تبدیل شده به محلی برای جمع شدن سگ های ولگرد و تولید بسیاری از بیماری ها که می طلبد این بی توجهی پایان یابد و فکری برای آن اندیشیده شود.

بر اساس گفته یک کارشناس بهداشت، فضایی برای تخلیه این نوع دام و طیور معدومی باید مد نظر باشد که علاوه بر اینکه از محل زندگی مردم دور باشد، عمق محلی که آنها را تخلیه می کنند باید به قدری باشد که به آسانی از زمین بیرون نیایند که سگ های ولگرد تجمع کنند،؛ اما آن چه که در تصاویری که توسط خبرنگار روراستی تهیه شده است، گویای مطلبی برعکس است.

اما اگر چه شاید تا حدی صاحبان مرغداری ها هم مقصر باشند؛ اما  باید کمر همت بسته شود و مسئولان مربوطه از این خواب غفلت بیرون آیند و برای این مشکل بزرگ چاره ای بیاندیشند و برای حفظ محیط زیست که متعلق به همه است گام بردارند و صاحبان مرغداری ها نیز در این راستا کمک کنند و در محلی که توسط این ارگان ها برایشان در نظر گرفته می شود مرغ های معدومی را تخلیه کنند.

۶۲۴

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، مسئولان، محیط زیست
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • مجتبی

    باتشکر از روراستی

    شهروند

    بازهم جاده نوق خبرساز شد!!!