اسمترار طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در رفسنجان

  • شناسه خبر: 22664
اسمترار طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در رفسنجان

جانشین فرماندهی انتظامی رفسنجان از قاطعیت پلیس در استمرار طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با مخلان نظم عمومی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش”روراستی” جانشین فرماندهی انتظامی رفسنجان از قاطعیت پلیس در استمرار طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با مخلان نظم عمومی در این شهرستان خبر داد  و گفت: محوریت این طرح برخورد با فروشندگان مواد مخدر و مخلان نظم و امنیت است.
“رضا خلیلی نژاد” افزود: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی مردم، مأموران این فرماندهی طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز را در سطح شهرستان به اجرا درآوردند.
وی با اشاره به این که محوریت این طرح برخورد با فروشندگان مواد مخدر است، افزود: در این طرح با هرگونه ناهنجاری و قانون شکنی (اتباع بیگانه غیرمجاز، راکبین متخلف موتورسیکلت و غیره) نیز برخورد خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: در این طرح با تلاش مأموران تعدادی معتاد در اماکن متروکه شهرستان جمع آوری که طی هماهنگی به عمل آمده با مقام قضایی جهت ترک و درمان به کمپ های ترک اعتیاد استان منتقل شدند.
این مقام مسئول از دیگر دستاوردهای این طرح اشاره ای به دستگیری چند نفر سارق و مظنون کرد و اذعان داشت: مقداری اموال مسروقه نیز کشف و پس از شناسایی آن ها به مالباختگان مسترد شدند.
وی اظهار داشت: در اجرای این طرح مقادیری مواد مخدر شامل تریاک، حشیش، شیشه، هروئین و غیره در بسته بندی های مختلف و آماده فروش کشف و چند نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر دستگیر شدند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: پلیس با بکارگیری نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات برای برقراری کامل امنیت و آرامش و رضایتمندی شهروندان لحظه‌ ای درنگ نخواهند کرد.
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان از همکاری خوب مردم با پلیس قدردانی و با اشاره به اینکه این طرح ها همچنان ادامه خواهد داشت تا شاهد امنیت مطلوب و درخور شأن مردم خوب و فهیم رفسنجان باشیم، از مردم نیز خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه ناهنجاری مانند تهیه و توزیع مواد مخدر و مشروبات الکلی در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به پاکسازی محل و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، امنیت، اجتماعی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • دانشجو

    استاد تشکر

    احمد

    خدا خیرتون بده قلیونها رو از تو پارکها جمع کردید

    جواد

    احسنت

    علوی

    خدا خیری به جناب سرهنگ خلیلی و همکارانش بده

    حامد

    ازخداوند متعال برای شما اجر اخروی و توفیق در عرصه دفاع از دستاوردها و ارزشهای انقلاب اسلامی را مسئلت دارم .

    علی

    مراتب تشکر و قدردانی فراوان خود و خانواده را از تلاشهای پیگیر و بدون وقفه نیروی انتظامی رفسنجان در جهت شناسایی و دستگیری عوامل سرقت منازل و بازگشت احساس امنیت به مردم اعلام نموده و از خداوند متعال خواهان توفیقات روزافزون شما در عرصه تامین امنیت و ثبات و پیشرفت جامعه مسئلت داریم.ما نیز به پاس چنین نعمتی دست دعا به آسمان بلند نموده و چون مولایمان امام سجاد (ع) از خداوند میخواهیم:اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ ، وَ حَصِّنْ ثُغُورَ الْمُسْلِمِینَ بِعِزَّتِکَ ، وَ أَیِّدْ حُمَاتَهَا بِقُوَّتِکَ ، وَ أَسْبِغْ عَطَایَاهُمْ مِنْ جِدَتِکَ . خداوندا درود بر محمد و خاندان او فرست و سرحد کشور مسلمانان را به عزت خود محفوظ دار و نگاهداران آن را به نیروى خود تقویت فرما و از دارائى خود عطاى فراوان بر

    پژمان

    جناب سرگرد خلیلی به خدا بی نظیری

    دبیر بازنشسته

    آرزوی همیشگی انسان ها ، دنیایی سراسرصلح و آرامش بوده است . نیروی انتظامی نیازیک جامعه ی آرمانی است و همه ی اندیشمندان اجتماعی برضرورت وجود چنین نیرویی درتمام جوامع تاکید دارند. نیرویی که با اقتدار دربرابر اخلال گران نظم و امنیت ایستاده و تیشه برریشه های ظلم وفساد می کوبدتا ارمغان آور آرامش وعدالت باشد. امنیت ، اعتماد، سلامت ، پویایی و نشاط ثمره ی حضور نیروی انتظامی درجامعه است جناب سرهنگ خلیلی خسته نباشد و خدا یار و یاورتان

    عرفان

    واقعا باید افتخار کرد به چنین فرماندهان مقتدری فقط با یک تماس محله ما رو از شر مواد فروشها پاک کردن تشکر و قدردانی می کنم

    عرفان

    درود خدا بر جناب سرهنگ مقتدر و دوست داشتنی اقای خلیلی