اگر ایمان ملت به خاطر وضع اقتصادی و معیشت ضعیف شود دولت پاسخگو است

  • شناسه خبر: 22812
اگر ایمان ملت به خاطر وضع اقتصادی و معیشت ضعیف شود دولت پاسخگو است

امام جمعه رفسنجان گفت: اگر ایمان جوانان و ملت ما به خاطر مسائل اقتصادی و معیشت ضعیف شود، دولت فردای قیامت پاسخگو است.

امام جمعه رفسنجان گفت: اگر ایمان جوانان و ملت ما به خاطر مسائل اقتصادی و معیشت ضعیف شود، دولت فردای قیامت پاسخگو است.

به گزارش”روراستی“حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نمازجمعه ۲۴ اردیبهشت ۹۵ افزود:اطاعت از خدا وسیله نگهدارنده از حوادث هلاک کننده است.

وی بیان داشت: حضرت زهرا(س) تربیت را امری سازنده و نجات دهنده بشر دانستند و جامعه ای را پیشرفته دانستند که در سایه تریبت خوب باشد.

وی فرزندان را در دوران خردسالی مانند شاخه تری دانست که هر گونه بخواهیم آن ها را تریبت کنیم، می توانیم و هر چه در تربیت فرزندان سرمایه گذاری شود، این سرمایه هدر نمی رود.

امام جمعه رفسنجان محیط و شرایط را دو عامل مؤثر در تربیت دانست و تصریح کرد: محیط خاص آموزشی بهتر از محیط مختلط است، البته در دانشگاه ها سلامت هست  و خواهران و برادران رعایت می کنند.

وی ادامه داد: دانشگاه نرجس در استان کرمان تنها دانشگاهی است که خاص خواهران است و اگر بخواهیم می توانیم نظیر این دانشگاه خاص را ایجاد کنیم که البته هم آموزش عالی مقصر است و نخواسته و هم رؤسای دانشگاهها نخواستند.

وی از دیدار رهبر انقلاب با فرماندهان انتظامی کشور یاد کرد و  گفت: ایشان امنیت اخلاقی و اجتماعی را مورد تأکید قرار دادند و خواستار عطوفت با مردم و حضور به هنگام در مواقع لزوم شدند و از تلاش های این نیروها تقدیر کردند.

خطیب جمعه رفسنجان به بیانات رهبری در مورد آموزش زبان بیگانه اشاره کرد و سوء برداشت برخی را یادآور شد و افزود: برخی دلداه غرب و خودباخته زبان انگلیسی هستند و دیگر زبان ها را فراموش کردند.

وی بیان داشت: اقتصاد مقاومتی در سایه شناسایی ظرفیت های داخلی و تکیه به سرمایه گذاری های داخلی صورت می گیرد و دولت باید موانع را برداد.

وی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب که فرمودند« معیشت مردم را درست کنید تا ایمانشان گرفته نشود» یاد کرد و ابراز داشت: اگر عزیزان ما در دولت دلداده غرب و آمریکا و کشورهای اروپایی هستند بدانند اگر  ایمان فرزندان و ملت ما به خاطر معیشت و مسائل اقتصادی  ضعیف شود فردای قیامت باید پاسخگو باشند.

رمضانی پور اذعان کرد: بعضی دولتی ها کمک که نمی کنند هیچ، مانع بزرگی هم هستند، اما وقتی هیئتی از غرب وارد می شود به گونه ای حرص و ولع پیدا می کنند که انگار خدا آمده است.

وی روز میلاد علی اکبر(ع) که روز جوان نامگذاری شده است را تبریک گفت و متذکر شد: جوانان ما باید آن حضرت را الگوی خود قرار دهند.

وی تأکید کرد: نیروی انتظامی به کسانی که شرب خمر کرده و در خیابان ها رانندگی می کنند، برخورد قاطعانه داشته باشد.

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، اگر، دولت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :