انتقاد استاندار کرمان از مدیران کل/فرمانداران حق ندارند با ائمه جمعه درگیر شوند

  • شناسه خبر: 23765
انتقاد استاندار کرمان از مدیران کل/فرمانداران حق ندارند با ائمه جمعه درگیر شوند

استاندار کرمان گفت: با مدیران کلی که در جلسات اقتصاد مقاومتی استان حاضر نمی‌شوند، برخورد می‌کنیم.

استاندار کرمان گفت: با مدیران کلی که در جلسات اقتصاد مقاومتی استان حاضر نمی‌شوند، برخورد می‌کنیم.

به گزارش”روراستی” علیرضا رزم‌حسینی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان با انتقاد شدید از عدم حضور مدیران کلی که در این جلسه حضور ندارند، افزود: مدیران کل باید با توجه به اهمیت موضوع شخصاً در این جلسه حاضر شوند.

وی از رسانه‌های حاضر در جلسه خواست تا اسامی مدیران کلی را که در این جلسه حاضر نشدند اعلام کنند و افزود: با همه این مدیران برخورد می‌شود.

این مسؤول درباره رفع مشکل گل‌های محمدی مازاد در شهرستان بردسیر اضافه کرد: باید میزان گل‌های مازاد این شهرستان مشخص شده و فراخوان برای راه‌اندازی کارخانه گلاب‌گیری داده شود.

رزم‌حسینی افزود: در صورت حضور سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندی برای راه‌اندازی کارخانه گلاب‌گیری در بردسیر منابع مالی آن را تامین می‌کنیم.

وی ادامه داد: سال آینده نمی‌توانیم بپذیریم که گل محمدی مازاد در استان داشته باشیم.

رزم‌حسینی افزود: پرداخت مالیات، بیمه، بازار کار و … از وظایف مدیر بخش خصوصی است که باید در ابتدای کار به آن رسیدگی کند، اگر پروژه غیراقتصادی شده یا از اول غیراقتصادی بوده، مربوط به مدیریت اقتصادی در بخش خصوصی است.

وی اضافه کرد: دستگاه‌هایی مانند صنعت و معدن و جهاد کشاورزی باید مراقبت‌های لازم را داشته باشند تا بنگاه‌هایی که سوابق درخشان دارند و به خوبی کار کرده‌اند، تقویت شوند.

این مسؤول تصریح کرد: بخش خصوصی اگر می‌خواهد در حوزه اقتصاد مقاومتی کار کند باید تخصص داشته و بازار را دیده باشد، دولت نمی‌خواهد در اقتصاد مقاومتی، واحدهای مستحق کار، کمک و پشتیبانی دستخوش تحولات واحدهای ناکارآمد قرار گیرند.

رزم‌حسینی خاطرنشان کرد: سازمان صنعت و معدن باید واحدهای ورشکسته را که در این امر مقصر نیستند در دستور کار رفع مشکل قرار دهد، ما بخش خصوصی واقعی که همه مطالعات را انجام داده و بدهی را پرداخت کرده باشد، می‌خواهیم.

*مدیران موضوع اقتصاد مقاومتی را جدی بگیرند

استاندار کرمان گفت: بپذیریم استان متعلق به خودمان است و باید آن را بسازیم، با کاهلی و سستی نمی‌توانیم سازندگی کنیم و باید اقتصاد مقاومتی واقعی و خلق ثروت را فرماندهی می‌کنیم.

رزم‌حسینی اظهار کرد: مدیران موضوع اقتصاد مقاومتی را جدی بگیرند، هر کاری که از دولت خواستیم از جمله اختیارات به ما واگذار شده است پس الان باید کار کنیم.

وی افزود: رسانه‌ها با دستگاه‌های اجرایی و مدیران کل مماشات نکنند، هر کجا مشکلی هست حتی در عملکرد استاندار آن را اعلام کنند، نباید در مقابل پول از بیان مشکلات دوری کنیم.

این مسؤول تصریح کرد: صدا و سیما در اقتصاد مقاومتی باید وارد شود و کمک کند، بروکراسی اداری را می‌توانیم بشکنیم و با اقتصاد مقاومتی مبتنی بر مقاوم شدن مردم توانمندی ایجاد کنیم.

رزم‌حسینی خاطرنشان کرد: میراث فرهنگی خفته‌ای که چند سال سرمایه ما را از بین برد باید فعال شود، برخی رسانه‌ها سیاسی کاری نکنند و واقعیت را بنویسید و با مردم در میان بگذارید.

*غیر از اجرای اقتصاد مقاومتی برنامه دیگری نداریم

وی گفت: فرمانداران حق ندارند با امام جمعه درگیر شوند، همه باید همراه باشند و تمام جلسات اقتصاد مقاومتی استان با این نگاه دنبال می‌شود.

این مسؤول ادامه داد: اگر سرمایه‌گذار واقعی داشته باشیم برایش فرش قرمز پهن می‌کنیم چون مجاهد اقتصادی است، پولی به دستگاه اجرایی نمی‌دهیم مگر اینکه در اقتصاد مقاومتی همراه باشند.

رزم‌حسینی افزود: اگر مدیران ما با مشکل از سوی وزارتخانه و دستگاه‌های ملی خود مواجه هستند به استانداری اعلام کنند تا آن را پیگیری کنیم و در این میان هیچ جناح‌بندی نداریم.

وی خاطرنشان کرد: غیر از اجرای اقتصاد مقاومتی در استان کرمان برنامه دیگری نداریم، هر مدیری لایق باشد مورد تجلیل و تقدیر قرار می‌‌گیرد.

منبع: فارس

برچسب ها:
رفسنجا، روراستی، استاندار،کرمان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :