حجت الاسلام شهاب مرادی در خندوانه: مسؤولان اینقدر با هم دعوا نکنند

  • شناسه خبر: 23874
حجت الاسلام شهاب مرادی در خندوانه: مسؤولان اینقدر با هم دعوا نکنند

حجت الاسلام شهاب مرادی در برنامه پر مخاطب خندوانه گفت: دوره مسؤولیت ها کوتاه است، مسؤولان به جای دعوا با استفاده از منابعی که کشورمان دارد به فکر رفع گرفتاری ها باشند.

به گزارش”روراستی” همزمان با شب میلاد خجسته امام حسن مجتبی(ع) برنامه خندوانه میهمان ویژه ای داشت که سبب افزایش شور و هیجان بیشتری در این برنامه پرمخاطب شد.

حجت الاسلام شهاب مرادی روحانی جوانی که همیشه او را از رسانه ملی می بینیم و با لحن گرم او آشنا هستیم، میهمان این برنامه بود.

وی در این برنامه ضمن یادآوری خاطرات کودکی و نوجوانی خود از مسؤولان خواست اینقدر با هم دعوا نکنند.

شهاب مرادی ادامه داد: کشور ما منابع زیادی دارد، ایران باید هر جا  که در خطر ببه کمک بشتابد نه اینکه خودمان اینهمه گرفتاری داشته باشیم.

وی بیان کرد: ما منابعی داریم که می توانیم قدرتمند شویم و این نیاز به سیاست خوب دارد، هر مسؤولیتی روزی تمام می شود و باید مد نظر باشد.

این روحانی جوان همچنین به تأکیدات مقام معظم رهبری در زمینه اقدام و عمل اشاره و خاطر نشان کرد: یکی از بلاهای جمهوری اسلامی تکرار کردن حرف مقام معظم رهبری و شعار شدن آن بدون عمل است.

وی ادامه داد: در نماز جمعه و در مجلس باید گزارش کار ارائه شود که متأسفانه همان حرف های رهبری باز تکرار می شود.

مرادی در بخش دیگری از صحبتهایش در این برنامه جذاب به طرحی که سال جدید داده است اشاره کرد و افزود: من اعلام کردم از اول فروردین تا ۲۶ خرداد هر تهرانی که نوزاد دخترش را به نام خدیجه بنامد یک سکه به او هدیه می دهم، اما هنوز یک نفر هم تماس نگرفته است.

 

برچسب ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :