همایش رفسنجان، تدبیر، تلاش و توسعه برگزار می شود

  • شناسه خبر: 23880
همایش رفسنجان، تدبیر، تلاش و توسعه برگزار می شود

همایش رفسنجان، تدبیر، تلاش و توسعه نیمه دوم شهریور ماه در رفسنجان برگزار می شود.

به گزارش”روراستی” شهرستان رفسنجان علی رغم مشکلات اقتصادی که دارد و مسئله بزرگی به نام« آب» اما منابع زیادی برای پیشرفت و توسعه و خروج از این وضعیت را درخود جای داده که باید از آن بهره مند شد.

ظرفیت هایی همچمون معادن و مناطق بکر گردشگری و از همه مهمتر نیروی انسانی تحصیلکرده که همه باید به کمک رشد و توسعه این شهرستان نام آور در جهان بیایند.

از پیش از سال جدید تاکنون در زمینه برگزاری همایشی با عنوان« رفسنجان، تدبیر، تلاش و توسعه» سخنانی به میان آورده شده و این همایش قرار است بابی برای پیشرفت شهرستان باز کند که در همین راستا فعالیتها آغاز شده و به دید مثبت به آن نگاه می شود.

ملانوری با برگزاری جلسات متعددی کارگروه ها و کمیسیون هایی در این زمینه تشکیل داده و تقسیم وظایف کرده، دبیری این همایش هم بر دوش سیدعلی میرافضلی مدیر روابط عمومی و امور اجتماعی مس منطقه کرمان گذاشته شده است.

فرماندار رفسنجان تقریبا در تمام جلساتی که برگزار می شود گذری به این همایش هم می زند و از آن سخن به میان می آورد و این شاید نشان از اهمیت موضوع دارد.

وی از برگزاری همایش مذکور در نیمه دوم شهریورماه خبر داده و عزم جدی برای خروجی مثبت آن  دارد، برگزاری بازی های بومی محلی کشور در حاشیه این همایش و جشن ملی پسته و به ثبت رسیدن آن هم از جمله برنامه هایی است که می تواند کمک کند با وجود میهمانان زیادی از جمله شرکت ۶۰۰ نفر در جشنواره بازی های بومی محلی کشور در رفسنجان این شهرستان بیش از پیش معرفی شود.

برپایی نمایشگاهی از توانمندی های این شهرستان از صنایع خرد و کلان گرفته تا تولیدات خانگی نیز فرصتی مناسب برای شناخت این شهرستان خواهد بود.

دعوت از نخبگان رفسنجانی که در داخل و خارج از کشور به سر می برند از جمله برنامه های این همایش است و خیران و واقفان نیز در برنامه ای که درنظر گرفته شده است، در این همایش تجلیل می شوند.

این همایش شاید بستری مناسب فراهم کند تا شهرستان از این رکود و زوال خارج شود و نتیجه مثبت آن به تمام اقشار جامعه برسد.

با آرزوی توفیق برای تمام کسانی که با نیت خیر برای انجام کار خیر و کمک به شهرستان گام بر می دارند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، همایش، تدبیر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • کاظمی

    فقط کار تبلیغاتی و هدر دان پول بیت المال