کشف بیش از ۱۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سال ۹۴ در رفسنجان

  • شناسه خبر: 23979
کشف بیش از ۱۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سال ۹۴ در رفسنجان

جانشین فرمانده انتظامی رفسنجان عنوان کرد: سال ۹۴ بیش از یک هزار و ۱۵۵ کیلوگرم موادمخدر در رفسنجان کشف و ۴۳۰ نفر در این رابطه دستگیر شد.

به گزارش”روراستی” رضا خلیلی‌نژاد  در همایش پیشگیری و مبارزه با موادمخدر در فرمانداری افزود: در بحث مواد مخدر به ویژه روان‌گردان هایی مانند شیشه با یک  فاجعه روبرو هستیم، لذا  همه باید به خود بیایند و این باور در مردم و مسؤولان ایجاد شود که مبارزه با آن به‌صورت جدی دنبال شود.

وی با بیان اینکه مبارزه فقط دستگیری و زندان کردن و …نباشد، تصریح کرد: باید همه دغدغه داشته باشند و سرمایه‌گذاری بیشتری در خانواده‌ها انجام شود تا بیشتر نسبت به کنترل فرزندان خود اهتمام بورزند.

جانشین فرمانده انتظامی رفسنجان عنوان کرد: سال ۹۴ بیش از یک هزار و ۱۵۵ کیلوگرم موادمخدر در رفسنجان کشف و ۴۳۰ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: در سه ماه اول سال جاری ۳۳۳ کیلوگرم انواع موادمخدر در رفسنجان کشف و ضبط گردید.

خلیلی نژاد اذعان کرد: در این مبارزه بی‌امان ترس و واهمه‌ای نخواهیم داشت، نیروهای ما از گلوله نمی‌ترسند آنها می‌دانند هرلحظه امکان شهادتشان هست و صبح با آینه قرآن از خانه خارج می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه  برای کار فرهنگی همه مسؤولان پای کار باشند، تصریح کرد: نیروی انتظامی به تنهایی نمی‌تواند کاری انجام دهد در زمینه پیشگیری همه پای کار باشند و کارهای فرهنگی باید بیش از این باشد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه فضای مجازی تبدیل به محلی برای تجارت انواع روان گردان ها شده است، خاطر نشان کرد: اگر  مردم به ما کمک نکنند به مبارزه  و هدف خود دست نخواهیم یافت، ما در جبهه‌ای قرار داریم که باید پاسخ محکمی به دشمن بدهیم.

وی متذکر شد: اعضای شورای تأمین پابه‌پای ما پیش می‌آیند و اگر حمایت این شورا نبود ما در کارمان موفق نبودیم.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، کشف، موادمخدر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • احمد

    ما مردم باشماییم و حمایتتان می کنیم

    حمید.ف

    خدا خیرتان دهد ولی می طلبد برخورد جدی تری خصوصا با خرده فروشان مواد مخدر صورت گیرد به نظر من تنها راهش اینه بریزی اینها رو تو دریا

    عرفان

    خسته نباشید زحمات شما بر مردم پوشیده نیست