وعده ما روز قدس میدان بسیج تا مصلای امام خامنه ای

  • شناسه خبر: 24136
وعده ما روز قدس میدان بسیج تا مصلای امام خامنه ای

راهپیمایی روز قدس از میدان بسیج تا مصلای بزرگ امام خامنه ای با مشت های گره کرده مردم انقلابی رفسنجان برگزار می شود.

به گزارش”روراستی” روز قدس روز اسلام و دفاع از مظلوم است، روزی که امام خمینی(ره) آن را به این نام نامیدند و جهانیان را بر شرکت در راهپیمایی این یوم الله امر فرمودند.

روز قدس روز بیعتی دوباره با آرمان های امام(ره) است و بیعت دوباره با ولی امر مسلمین جهان است، روز رساندن صدای مظلومان به مدعیان حقوق بشر که دیگر بس است و ادعای دروغین خود را کنار بگذارید.

روز قدس روز مقابله سنگ در برای گلوله های آتشین است، روزی که یادآور چفیه هایی است که جوانان و نوجوانان فلسطین بر صورت می بندند و در مقابل صهیونیست های خون آشام با پرتاب سنگ از ناموس و شرف خود دفاع می کنند.

فلسطین بداند مسلمانان جهان به ویژه ملت ایران آن ها را تنها نخواهند گذاشت و با حضور در صحنه ای دیگر و خلق حماسه ای بزرگ قلب یخی سردمداران ظلم و جانیان خونخوار را به لرزه در می آورند.

مردم شریف و انقلابی و شهید پرور رفسنجان نیز هم صدا با سراسر ایران اسلامی و انقلابیون مسلمان جهان، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را با گام هایی استوار حضور خواهند یافت و شعار مرگ مرگ اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر خواهند داد و بار دیگر حمایت خود از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین را اعلام خواهند کرد.

وعده ما روز قدس ساعت ۱۰و ۳۰ دقیقه میدان بسیج تا مصلای بزرگ امام خامنه ای مدظله العالی

به امید روزی که قدس شریف آزاد شود.

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، قدس، راهپیمایی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :