دختر ۵ ساله قربانی ارتباط نامشروع مادرش شد

  • شناسه خبر: 24306
دختر ۵ ساله قربانی ارتباط نامشروع مادرش شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: دختر ۵ ساله یک زن شوهردار قربانی ارتباط نامشروع مادرش با یک مرد متأهل شد.

به گزارش”روراستی” به نقل از خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، دادخدا سالاری گفت: ارتباط نامشروع یک مرد متاهل در کرمان با یک زن شوهردار منجر به سرانجام شومی شد و در این حادثه دو نفر به قتل می‌رسند و یک نفر نیز خودکشی می‌کند.

سالاری در تشریح جزئیات این خبر افزود: در پی گزارش مفقودی یک خانم از طرف خانواده وی و با توجه به اهمیت موضوع پرونده به طور ویژه در دستور کار دادستانی و شعبه ۳ و ۷ بازپرسی کرمان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در ادامه تحقیقات و طی یک‌سری اقدامات قضائی مشخص شد، قاتل به نام «ب» فردی متاهل و ۳۵ ساله است و به علت ارتباط نامشروع با یک زن شوهردار اقدام به قتل فجیع همسر خود می‌کند و جسد همسر خود را به درون چاهی در اطراف کرمان می‌اندازد.

این مقام ارشد قضائی استان کرمان علت و منشأ اصلی قتل از سوی متهم را ارتباط نامشروع و اغوای شیطان دانست و ادامه داد: قاتل با قساوت قلب اقدام به خفه کردن همسر خود می‌کند و سپس مقتول را به داخل یک چاه ۵۰ متری پرتاب می‌کند.

سالاری بیان داشت: در ادامه پس از اینکه خانم «م» که با قاتل ارتباط نامشروع داشته است از حوادث پیش آمده مطلع می‌شود، اقدام به قتل دختر بچه پنج ساله خود می‌کند.

دادستان کرمان تصریح کرد: در ادامه این خانم پس از قتل فرزند خود، اقدام به خودکشی می‌کند و این حادثه تلخ رقم می‌خورد.

سالاری عنوان کرد: متهم به قتل همسر خود اقرار کرده است و پرونده در شعبه سوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب کرمان در حال رسیدگی است.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، دختر، مادر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :