راه حل محسن رضایی در مورد فیش‌های حقوقی نجومی

  • شناسه خبر: 24317
راه حل محسن رضایی در مورد فیش‌های حقوقی نجومی

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پیرامون راه حل فیش‌های حقوقی نجومی در صفحه شخصی خود یادداشتی نوشت.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پیرامون راه حل فیش‌های حقوقی نجومی در صفحه شخصی خود یادداشتی نوشت.

به گزارش”روراستی” جریانات سیاسی در مواجهه با این گونه معضلات بجای اقدامات زود گذر، تصمیم جدی برای حل مشکلات مردم بگیرندبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام یادداشتی در صفحه شخصی خود پیرامون راه حل فیش‌های حقوقی نجومی نوشت.

متن یادداشت به شرح زیر است.

واکنش گسترده مردم در موردفیشهای حقوقی منتشر شده برخی مسئولین دولتی، شرکتها و بانکها آن هم در وضعیت اقتصادی موجود، نشان داد که مردم نسبت به رفتار دولت‌مردان توجه بسیار دارند.

مردم رفتار و عملکرد بین مسئولین در قوای سه گانه و نهادها را با شعارهای انقلاب و سیره حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری مقایسه می کنند و اگر خلاف آن رفتار کنیم، موجب یاس و ناامیدی خواهد بود.

چه کار کنیم؟راه حل چیست؟

خوشبختانه دولت با تاکید “مقام معظم رهبری” ولو با تاخیر دست به کار شده تا این معضل را حل کند یکی از راه حل های اساسی عمل به مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام است که پیرو آن، مقامات کشور باید دارایی های خود را بطور مستمر به قوه قضاییه گزارش دهند. امید آنکه قوه قضاییه با همکاری دولت هرچه زودتر این طرح را عملیاتی کند.

البته مساله ی عمیق‌تر این است، که موضوعاتی از قبیل فقر و فساد و تبعیض همواره برای مردم حائز اهمیت است،بجاست جریانات سیاسی در مواجهه با این گونه معضلات بجای اقدامات زود گذر، تصمیم جدی برای حل مشکلات مردم بگیرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، راه حل، دبیر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :