عدم رسیدگی به مشکل قطعی تلفن در کریم آباد علیا و بهانه های چندگانه مسئول مربوطه

  • شناسه خبر: 24733
عدم رسیدگی به مشکل قطعی تلفن در کریم آباد علیا و بهانه های چندگانه مسئول مربوطه

بیش از ۶ ماه تلفن منزل یکی از اهالی روستای کریم آبادعلیا به دلیل پارگی سیم، قطع است اما رسیدگی به این مشکل به کندی صورت می گیرد.

بیش از ۶ ماه تلفن منزل یکی از اهالی روستای کریم آبادعلیا به دلیل پارگی سیم، قطع است اما رسیدگی به این مشکل به کندی صورت می گیرد.

به گزارش”روراستی” یکی از اهالی روستای کریم آبادعلیا که ۶ ماه است تلفن منزلش به دلیل پارگی سیم قطع است مکرر با مخابرات مربوطه « چهارقریه» تماس گرفته اما تلفنش وصل نمی شود.

او این مشکل را با سایت روراستی در میان گذاشت تا از این طریق صدایش به گوش مسئولان برسد.

در تماسی که با مسئول رسیدگی به این مشکل برقرار کردیم مسئول مربوطه ابتدا از پاره شدن سیم توسط گاوداری گفت و اینکه تا گاوداری خسارت را نپردازد ما نمی توانیم سیم را وصل کنیم که البته این دلیل اصلا قانع کننده نبود، چراکه دور از انصاف است  یکی دیگر تاوان خطای دیگری را بپردازد و نتواند از امکاناتی که دارد استفاده کند.

این مسئول در ادامه به مسأله دیگری اشار کرد و گفت: من از آن منطقه عبور می کردم دیدم سیم روی زمین افتاده و برای اینکه سارقان آن را به سرقت نبرند گفتم باید اصلاح شود.

وی سپس از به سرقت رفتن همان سیم گفت  و در آخر هم از گران بودن و مقرون به صرفه نبودن وصل کردن سیم ها سخن به میان آورد.

وی همچنین به خراب بودن اوضاع مالی مخابرات اشاره کرد که بودجه ندارد، یک نفر را می خواهد که مراقب سیم ها باشد که به سرقت نروند و یک کارخانه هم تند تند سیم تولید کند جایگزین سیم های سرقتی کند که البته پاسخی نبود که مشکل این مشترک حل شود.

در حالی که فرد شاکی حق آبونمان می پردازد ولی هیچ استفاده ای از تلفن منزلش نمی کند این پاسخ ها دور از انصاف است.

این مسئول همچنین در پاسخ به این سئوال که الان مقصر کیست، جواب داد:  ما خسارت ۳۰۰ هزارتومانی پارگی این سیم را اگر بدهیم اما این مشترک در سال ۲۰۰ هزار تومان هم صحبت نمی کند،این با این جواب رساند که چندان هم پیگیر رفع مشکل این روستایی محترم نبوده، از طرفی این پاسخ هم جای بسی تعجب داشت.

از خسارت گاوداری تا سرقت سیم ها و در نهایت مقرون به صرفه نبودن وصل کردن تلفن مشترکین جواب هایی بود که از سوی این مسئول شنیدیم اما دردی از این مشترک دوا نشد.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا با گاوداری برخورد نمی کنید و تذکر نمی دهید که این خسارت را بپردازد گفت: تذکر دادیم اما ما که نمی توانیم دو تا همسایه را رو در روی هم قرار دهیم، در حالی که نیروی انتظامی را برای همین طور مواقع به کار می گیرند و از حقوق تضییع شده نهادها و ارگان ها و حتی شهروندان و اهالی دفاع می کنند، این هم بهانه ای دیگر برای توجیه عدم رفع مشکل این مشترک بود.

این مسئول همچنین عنوان کرد: سال گذشته یک هزار متر سیم در مرکز ما به سرقت رفته است و در تمام نقاط شهرستان اوضاع همینگونه است.

وی ادامه داد: در پی این سرقت ها با ۱۱۰ تماس می گیریم صورتجلسه می شود اما اگر روزی سارقی گرفتند شاید سیم های سرقتی برگردد.

در نهایت مسئول مورد مصاحبه ما گفت: بعد از ظهر مجدد رسیدگی می شود تا نسبت به رفع مشکل این مشترک اقدام شود که ما نیز صبر کردیم، اما بعد از گذشت یک هفته هنوز مشکل قطعی تلفن مشترک مربوطه حل نشده است.

امیدواریم اینگونه مشکلات به جای انداختن گردن این و آن و مقصر دانستن دیگران حل شود و در برخورد با افراد مقصر از راه قانونی وارد شوند، چراکه فردی که هزینه کرده و امکاناتی برای منزل خود فراهم نموده حق استفاده از آن را دارد و این گونه پاسخ های غیر منطقی دردی از مردم دوا نمی کند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، تلفن، مشکل
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :