افتتاح و کلنگ زنی پروژه های بخش کشکوییه در پنجمین روز از هفته دولت+تصاویر

  • شناسه خبر: 25740
افتتاح و کلنگ زنی پروژه های بخش کشکوییه در پنجمین روز از هفته دولت+تصاویر

در پنجمین روز از هفته دولت پروژه های عمرانی بخش کشکوییه افتتاح و کلنگ زنی شدند.

در پنجمین روز از هفته دولت پروژه های عمرانی بخش کشکوییه افتتاح و کلنگ زنی شدند.

به گزارش”روراستی” پنجمین روز از هفته دولت باحضور فرماندار رفسنجان، امام جمعه و بخشدار کشکوییه و جمعی از رؤسای ادارات شهرستان چند طرح در بخش کشکوییه  افتتاح و کلنگ زنی شد.

افتتاح طرح آبخیز داری در روستای دئفه با اعتبار۶۷ میلیون تومان آغازگر برنامه های امروز بود.

۲

دیدار با مادر شهید سیدمهدی اسماعیلی در بدو ورود به کشکوییه انجام شد و پروژه آسفالت دبیرستان شهید شیرزای به متراژ ۴ هزار و۱۰۰ متر مربع و اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان از سوی خیر ملایی افتتاح شد.

۳۴

خیابان اداره برق کشکوییه با اعتبار ۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید و به گفته علی کاگر شهردار کشکوییه سردخانه شهر کشکوییه  با اعتبار ۹۰ میلیون تومان توسط محمد عبدلی از خیران این بخش احداث شده و در چند روز آینده به بهره برداری می رسد.
همچنین پروژه آسفالت  باند دوم بلوار امام رضا(ع) به متراژ ۸ هزار و ۵۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱.۷ میلیارد ریال بهره برداری رسید.
پروژه زیرسازی و آسفالت جاده شریف آباد به طول۶ کیلومتر بهره برداری شد.

۵

کلنگ اجرای آسفالت طرح هادی روستای علی آباد سادات به طول هفت هزارمتر مربع  به زمین زده شد و یک طرح گلخانه سیفی جات در روستای شریف آباد به مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع و اعتبار ۳۶۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

۱۱
در این پروژه ۶۰ میلیون آورده شخصی حاج محمدرضایی و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات دولتی به کار رفته است.

۱۶
افتتاح دارالقرآن فاطمه الزهرا(س) علی آباد شهید که توسط خیر آقای محمد زین العابدینی احداث شده است دیگر برنامه امروز بود. این دارالقرآن ۱۴۴ متر مربع زیربنا دارد و دومین دارالقرآن است که این خیّر افتتاح می کند، زین العابدینی قرار است ۱۴ دارالقرآن در استان های کرمان و رخاسان رضوی احداث کند.
در ادامه از حسینیه علی آباد شهید و ترمینال فراوری پسته این روستا بازدید به عمل آمد.

۱۳۱۴
پروژه آسفالت ۲ خیابان در محمودآباد و علی آباد شهید به طول ۱۱ هزار متر مربع و اعتبار ۲۸۰میلیون تومان بهره برداری شد.
افتتاح پروژه آسفالت بین روستای حسین آباد و تقی آباد به طول ۴ هزار  و ۶۲۰ متر و اعتبار ۱۴۸ میلیون تومان و افتتاح خیابان ولیعصر(عج) دهستان شریف آباد به طول هفت هزار متر مربع و اعتبار۳۰۰ میلیون تومان نیز پایان بخش برنامه های پنجمین روز از هفته دولت در بخش کشکوییه بود.

۷۸

این برنامه ها همزمان با اذان ظهر و عصر به پایان رسید و نماز جماعت در مصلای کشکوییه به امامت حجت الاسلام محمد محرابی امام جمعه کشکوییه که از ابتدای این سفر ملانوری را همراهی می کرد، اقامه شد.

۹۱۵۱

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، بخش، افتتاح
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :