مشروح پروژه های بخش فردوس و نوق رفسنجان در ششمین روز از هفته دولت+تصاویر

  • شناسه خبر: 25763
مشروح پروژه های بخش فردوس و نوق رفسنجان در ششمین روز از هفته دولت+تصاویر

در ششمین روز از هفته دولت پروژه های بخش فردوس و نوق باحضور فرماندار و جمعی از مسؤولان افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش”روراستی” باحضور فرماندار، مدیرجهاد کشاورزی،رئیس شرکت آبفار و جمعی از مسؤولان ادارات شهرستان و بخشداران بخش های فردوس و نوق و دهیاران و اعضای شورای اسلامی این دو بخش طرح های منطقه نوق افتتاح و کلنگ زنی شدند.

پروژه آسفالت روستای جهان‌آباد بخش فردوس به میزان ۲۰ هزار متر مربع و اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان با مشارکت مردم و دهیاری افتتاح شد.

دفتر دهیاری ناصح آباد بخش فردوس با اعتبار ۶۰ میلیون تومان و زیربنای ۹۰ متر مربع با همت خیران و دولت نیز افتتاح شد.

۳

در ادامه فرماندار و مسؤولان رفسنجان از بیمارستان در حال احداث مرحوم مرتضوی روستای جهان‌آباد بازدید کردند، این بیمارستان ۷۵۰ متر مربع زیربنا دارد و تا یک ماه آینده عملیات ساخت آن به پایان می‌رسد.

۲

مسؤولان محلی همچنین پارک بانوان شهر صفاییه بخش فردوس با وسعت ۲ هزار و۸۰۰ متر مربع و اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان را کلنگ‌زنی کردند، مرتضوی شهردار صفاییه عنوان کرد این پروژه با مجموع آسفالت های انجام شده۷۵۰ میلیون تومان هزینه دربر دارد.

۴

این پارک شامل پارکینگ زمین‌های ورزشی، پیست، اسکیت، دوچرخه‌سواری، محوطه  و … است که تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد، زمین این پارک توسط آقای آگاه از خیران اهدا شده است.

یکی دیگر از پروژه‌های افتتاح شده امروز پروژه آبیاری تحت‌فشار مرتضوی روستای جوادیه مرتضوی در بخش فردوس بود که به گفته حسین رضایی مدیر جهاد کشاورزی رفسنجان این پروژه برای ۴۲ هکتار سطح زیر کشت با اعتبار ۴۱۱ میلیون تومان ایجاد شده است.

همچنین امروز میدان امام حسین(ع) و پارک مصلای صفاییه هم با مجموع اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان کلنگ‌زنی شد.

سالن ورزشی رکن آباد بخش فردوس هم با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان با کمک خودیاری مردم و یک هزار متر مربع زیربنا احداث شده است که به بهره‌برداری رسید.

۵

چاه آب آشامیدنی رکن‌آباد نیز با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان شامل ۳۰۰ میلیون تومان از محل خودیاری و ۳۰۰ میلیون تومان از سوی شرکت آب فاضلاب روستایی تأمین اعتبار شده است، به بهره‌برداری رسید و این چاه آب آشامیدنی سه روستای رکن آباد، محمد آباد برخوردار و جنت مرتضوی را تأمین می‌کند.

۷

آرامستان جدید رکن آباد نیز با اعتبار ۴۳ میلیون تومان توسط خیر محمد عباس‌زاده به بهره‌برداری رسید.

سیستم کم‌فشار زیرسطحی در جوادیه فلاح نیز به میزان ۴ هکتار و اعتبار ۶۴ میلیون تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

۸

آب انبار شهر بهرمان که به زورخانه امام علی(ع) این شهر تغییر کاربری یافته است هم به بهره‌برداری رسید، اعتبار مرمت این بنای تاریخی برای تبدیل به زورخانه ۳۰ میلیون تومان صرف شده و بنا مربوط به دوره پهلوی اول است.

۱۱۱۰۹۸۱

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، طرح، نوق
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :