اختصاصی روراستی؛ کنترل جدی نیروی انتظامی نسبت به ورود افاغنه به استان کرمان

  • شناسه خبر: 25941
اختصاصی روراستی؛ کنترل جدی نیروی انتظامی نسبت به ورود افاغنه به استان کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: نیروی انتظامی تمام توان خود را برای کنترل ورود افاغنه به استان می گذارد و کوتاهی نمی کند.

سردار بنی اسدی فر در گفت و گو با خبرنگار روراستی در پاسخ به این سئوال که معمولا شاهد تردد خودروهایی هستیم که افاغنه غیر مجاز حمل کرده و خطرات جانی و مالی زیادی ایجاد می کنند، افزود: حضور اتباع افغان از پیش از انقلاب در ایران بوده اما باتوجه به شرایط نامناسبی که کشور افغانستان دارد این حضور بیش از پیش شده است.

وی ادامه داد: شرایط امنیتی کشور افغانستان سبب شده تعداد زیادی از مردم این کشور مهاجرت کنند و بعضا مهاجرت ها به صورت غیر قانونی نیز هست اما نیروی انتظامی تمام توان خود را برای کنترل ورود این اتباع گذاشته تا حداقل ورود آنها به صورت مجاز و قانونی صورت گیرد.

سردار بنی اسدی فر با بیان اینکه نیروهای انتظامی و امنیتی کوتاهی نمی کنند و طرح ساماندهی که وزارت کشور دنبال می کند را همراهی می کنند، تصریح کرد: با اجرای این طرح و ساماندهی ورود و کنترل ورودی ها امیدواریم شاهد به حداقل رساندن این موارد ازجمله حمل غیر قانونی و خطرآفرین بودن آن باشیم.

وی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه خودروهای حمل این اتباع با سرعت غیرمجاز از جلوی مأموران پلیس راه عبور می کنند اما اقدامی از سوی این پلیس صورت نمی گیرد، توضیح داد: به هر حال اینها را نمی شود تعقیب کرد و مانعی برایشان ایجاد کرد چراکه سبب خطرات بدتری خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان متذکر شد: ما سعی می کنیم جاهایی این گونه خودروها را تعقیب کنیم که آسیب کمتری ببینند و از پیشامدهای ناگوار جلوگیری شود.

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، کنترل، ورودی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :