وقتی گرما و تنگی راهروها در نمایشگاه رفسنجان، مردم را فراری می دهد

  • شناسه خبر: 26128
وقتی گرما و تنگی راهروها در نمایشگاه رفسنجان، مردم را فراری می دهد

در نمایشگاه پاییزه رفسنجان که از ۱۲شهریور دایر شده گرمای هوا و تنگی راهروها عمده مشکلاتی بود که از سوی غرفه داران مطرح شد که این مشکلات سبب فراری دادن خریداران شده است.

در نمایشگاه پاییزه رفسنجان  که از ۱۲شهریور دایر شده گرمای هوا و تنگی راهروها عمده مشکلاتی بود که از سوی غرفه داران مطرح شد که این مشکلات سبب فراری دادن خریداران شده است.

به گزارش”روراستی” نمایشگاه پاییزه رفسنجان از ۱۲ شهریور در محل موزه دایر شده اما علی رغم اینکه نزدیکتر از نمایشگاههای قبلی است، گله مندی های زیادی از سوی غرفه داران و خریداران مطرح می شود که جا دارد به آن توجه شود.

برای تهیه گزارش به این محل عزیمت کردم، وارد نمایشگاه که می شویم ازدحام جمعیت به گونه ای است که از ورود پشیمان شده و قصد خروج داریم، هوا به قدری گرم است که نفس کشیدن به سختی انجام می شود که البته  دیدن بادبزن هایی در انواع مختلف در دست مردم گویای این مشکل است.

از یکی از غرفه داران که پرسیدم استقبال چگونه است، با لحنی تند جواب می دهد« اینقدر که هوا گرم است مردم فرار می کنند»، این غرفه دار سالن کوثر را بهتر از این مکان می داند و فضای باز، داشتن کولرهای بزرگ و مناسب اینگونه فضاها و نظم سالن و غرفه ها را از دلایل این برتری عنوان می کند.

کمی جلوتر، از غرفه دار دیگری حال و هوای نمایشگاه را جویا شدم که این مرد جوان هم در پاسخ از نبود سیستم سرمایشی گله مند بود، وی ادامه داد: غرفه ها کوچک  و راهروها تنگ است، تبلیغات هم در سطح شهر کم بوده و مردم بعد از دو، سه روز متوجه شدند که اینجا نمایشگاه پاییزه برپا است.

همچنین در ادامه افزود: بهتر است جای مشخص و دایمی برای برپایی این نمایشگاه ها اختصاص یابد و هر سال تغییر مکان داده نشود.

غرفه دار دیگری که خودش پیشنهاد مصاحبه داد از مشکل تهویه هوا و عدم پیگیری مشکلات از سوی مسؤولان و برگزارکنندگان گفت، او عدم تبلیغات مناسب را مشکل دیگری عنوان کرد و اظهار داشت: باتوجه به اینکه در این قسمت از شهر جمعه بازار برپا می شود، امروز هم مردم به هوای جمعه بازار آمدند و نمایشگاه شلوغ شده است.

حال که زمان برگزاری همایش رفسنجان، تدبیر، تلاش و توسعه نزدیک است و قرار است نمایشگاه توانمندی های شهرستان در این همایش و در محل موزه برگزار شود، زمزمه هایی شنیده می شود مبنی بر اینکه این نمایشگاه قرار است در همین مکان که کوله باری از گله مندی غرفه داران و خریداران را برای گزارشگر روراستی به همراه داشت برپا شود، لذا بهتر است در این زمینه تجدیدنظر شود تا بتوانیم میزبان خوبی برای مسافران و میهمانان همایش که از سراسر کشور حضور می یابند باشیم و حداقل فکری برای سیستم سرمایشی، اندازه راهروها، تهویه و انتظامات برداشته شود که مطمئنا صاحب نظران زیادی وجود دارد که نسبت به رفع این مشکلات اقدام خواهند کرد.

اکنون ساعات پایانی برگزاری نمایشگاه پاییزه است، اما بهتر است نگاهی هم به پشت چادری که نمایشگاه در آن برپا شده است انداخته شود و نظافت این بخش هم مورد نظر قرار گیرد.

۱۰ ۱۱ ۱۲

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، مردم، فراری
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • علی

    اون از شهربازی اینم از نمایشگاه

    مصیب

    متاسفانه هیچ نظارتی نیست مسئولین ای کاش خودشون با خانوادهاشون میومدند واسه خرید تا طعم بی نظمی و گرما رو می چشیدند

    ناشناس

    سلام درسته این واقعاجای تاسف داره برای اتاق اصناف ومسئولین این نمایشگاه فقط پول برای بعضی هاداره بعضی جوانهای بی ظرفیت ازاین موقعیت استفاده میکنندو.................قابل توجه خانمهایی که برای خریدمیرویدنمایشگاه وای وای وای

    شهروند

    سلام واقعا نمایشگاه امسال بدون حساب و کتاب بوده.نه قیمت ارزانی .ونه جنس با کیفیتی دارن .واین هم از برنامه ریزی فقط نون دونی برای بعضی ها