با کشته شدن ۲ معلم و دانش‌آموز سال تحصیلی در سیرجان آغاز خوبی ندارد

  • شناسه خبر: 26660
با کشته شدن ۲ معلم و دانش‌آموز سال تحصیلی در سیرجان آغاز خوبی ندارد

با کشته شدن ۲ معلم و دانش‌آموز سال تحصیلی جدید در سیرجان آغاز خوبی ندارد.

به گزارش”روراستی “صبح امروز در حالی که دانش‌آموزان و فرهنگیان در مدارس خود حضور می‌یافتند، سه نفر در صحنه تصادف جان خود را از دست دادند که یک دانش‌آموز و یک معلم در بین کشته‌شدگان است.

حادثه صبح امروز در محور سلیمانیه به سیرجان سه کیلومتری محور سیرجان به بندرعباس همان قطعه ۱۰ کیلومتری که هنوز دو بانده نشده است، رخ داد.

اسماعیل جهانشاهی فرمانده پلیس راه سیرجان در این زمینه به خبرنگار فارس گفت: حادثه در حوزه شهر سیرجان اتفاق افتاد و علت آن انحراف به چپ کشنده تریلر ولوو و برخورد با سواری سمند است.

وی بیان داشت: سمند به علت برخورد به پل در حال احداث محور سقوط کرد و راننده آن که یک معلم بود، جان خود را از دست داد و این تریلر به وانت دو کابین مزدا برخورد و سرنشینان آن که یک پدر و دانش‌آموز بودند در دم جان باختند و دو سرنشین عقب هم زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش فارس، اهالی سلیمانیه که بارها برای دوبانده شدن این محور تحصن کرده بودند، تعدادی در صحنه حضور داشتند و در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اعلام کردند، کجا هستند مسؤولان که قول اتمام محور را تا چند ماه داده‌اند، اما خبری نیست.

مردم گفتند، بارها شاهد این تصادفات بوده‌ایم و خیلی خانواده‌ها بی‌سرپرست و داغدار شدند، مدیرکل ره و شهرسازی شمال استان کرمان و مسوولان استان کرمان به داد ما برسید، پاسخگو باشید و اقدام کنید.

شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در این رابطه به خبرنگار فارس گفت: ۲۰ سال پیش که قرارداد دوبانده شدن محور سیرجان به بندرعباس را بستند و این ۱۰ کیلومتر که به شهر سیرجان وصل می‌شد، روستای پرجمعیت در آن قرارداد نبود.

وی افزود: طی چند سال گذشته و حتی امسال وزیر راه و شهرسازی و معاونان آنها از این قطعه پرحادثه بازدید کردند و اعتبار محور تأیید شده و یک شرکت پیمانکار از تهران مشغول کار برای دو بانده شدن این قطعه است و تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، آغاز، کشته
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :