همایش همیاران پلیس در رفسنجان برگزار شد+عکس

  • شناسه خبر: 26934
همایش همیاران پلیس در رفسنجان برگزار شد+عکس

به مناسبت هفته نیروی انتظامی در مدرسه ابتدایی پسرانه شاهد رفسنجان همایش همیاران پلیس برگزار شد.

به گزارش ” روراستی “صبح امروز به مناسبت هفته نیروی انتظامی در مدرسه ابتدایی پسرانه شاهد رفسنجان همایش همیاران پلیس برگزار شد.

در این مراسم که حجت الاسلام روحی مسوول عقیدتی سیاسی ، فرمانده انتظامی و جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان و جمعی از مسوولان محلی حضور داشتند، رضا سالاری‌نژاد رئیس پلیس راهور رفسنجان طی سخنانی از همه کسانی که در زمینه برگزاری این همایش و ترویج فرهنگ ترافیک و قانون‌مداری در بین دانش‌آموزان به هر نحوی ایفای نقش کرده‌اند، تقدیر و تشکر به عمل آورد.

وی با اشاره به نگرش پلیس به بسط و گسترش آموزش و فرهنگ‌سازی در جامعه گفت: نیروی انتظامی در برنامه‌های کلان و خرد خود با تأکید بر آموزش و فرهنگ‌سازی در مقاطع مختلف تحصیلی و ارتقای سطح دانش انتظامی و ترافیکی سعی در کاهش و پیشگیری از معضلات اجتماعی و ترافیکی در جامعه دارد.

سالاری‌نژاد خاطرنشان کرد: امروزه پلیس با نفوذ در بین دانش‌آموزان و نوجوانان سعی دارد تا آنان را در حفظ و برقراری امنیت اجتماعی و نظم و انضباط ترافیکی سهیم کند.

وی بیان داشت: تا سال ۸۵ هر ساله ۲۷ هزار نفر در تصادفات کشته می‌شدند که با اجرای طرح همیاران پلیس در بین کودکان و دانش‌آموزان این رقم کاهش یافته و به ۱۵ هزار نفر رسیده است و امیدواریم باز هم با همیاری این عزیزان آمار تلفات تصادفات کاهش یابد.

 در  این مراسم به دانش‌آموزانی که جواب سووالات مطرح شده در رابطه با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را پاسخ دادند، جوایزی اهدا شد.

در پایان زنگ همیار پلیس توسط فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان نواخته شد.

img_4880

img_4889 img_4898 img_4900 img_4904 img_4909 img_4916 img_4933

img_4939 img_4943 img_4954 img_4958 img_4965 img_4988

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،همایش،همیاران،پلیس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :