اقتدار نیروی انتظامی در گرو پشتوانه مردمی است

  • شناسه خبر: 27006
اقتدار نیروی انتظامی در گرو پشتوانه مردمی است

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: نیروی انتظامی باید در بخش‌های مختلف اقتدار خود را نشان دهد و در کنار این اقتدار پشتوانه مردمی را نیاز دارد.

به گزارش” روراستی ” ، رضا بنی‌اسدی‌ فر ظهر امروز در آیین تجلیل از خیران امنیت در  شهرستان رفسنجان اظهار داشت: اقدامات خیران را پاس می‌داریم و امیدواریم این امر سرفصلی برای فرهنگ‌سازی در حوزه وقف در تمام کشور شود.

بنی‌اسدی‌فر افزود: در واقع امنیت مقوله‌ای چند وجهی است و برای اینکه این امنیت تامین شود نیاز است که مردم، سازمان‌ها و نهادهای مختلف در حد وسع به حوزه امنیت کمک کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با وجود همه ناامنی‌هایی که در کشورهای اطراف وجود دارد در امنیت و آرامش به سر می‌برد.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی در میان آتشی که توسط کشورهای دیگر برافروخته می‌شود به حیات طیبه خود ادامه می‌دهد و این آرامش توسط همه مردم و دستگاه‌ها ایجاد شده و تحت اطاعت ولی امر مسلمین و ولایت فقیه هدایت می‌شود.

بنی‌اسدی‌فر عنوان کرد: گستره امنیت بر پیکره جمهوری اسلامی ایران پهن است و باید برای حفظ این امنیت تلاش کرد.

وی بیان کرد: خیران هوشمند رفسنجان به‌ خوبی هدف‌گذاری کردند و بخشی از اموال خود را در زمینه امنیت وقف کردند.

بنی‌اسدی‌فر خاطرنشان کرد: این سرمایه‌گذاری کار خدمات‌رسانی را به مردم انجام می‌دهد و در واقع با ایجاد زیرساخت‌های امنیتی توسط خیران، امنیت در رفسنجان شکل گرفته است.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: پدر شهید رحیمی که در قبل از انقلاب فرزند خود را تقدیم انقلاب کرد بعد از آن هم بخشی از اموال خود را در راستای ایجاد امنیت وقف کرده که کار بسیار بزرگی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در جامعه ناهنجاری‌های متعددی وجود دارد، ادامه داد: نیروی انتظامی باید در بخش‌های مختلف اقتدار خود را نشان دهد و در کنار این اقتدار پشتوانه مردمی را نیاز دارد.

وی بیان کرد: امنیت بر سه پایه نیروی انتظامی، مردم و تجهیزات و امکانات به‌روز استوار است.

img_5665

برچسب ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :