حماسه 9دی حماسه ماندگار در صحیفه تاریخ مبارزات ایران

  • شناسه خبر: 2717
حماسه 9دی حماسه ماندگار در صحیفه تاریخ مبارزات ایران

حماسه بزرگ 9 دی یکی دیگر از برگهای زرین مبارزات جمهوری اسلامی ایران است که در طول تاریخ خواهد درخشید وفصلی جدید از بصیرت، هوشیاری، دشمن‌شناسی و غیرت دینی و انقلابی را در صحیفه تاریخ مبارزات مردم مسلمان ایران رقم زد. روراستی : در این روز بزرگ مردمی بزرگ به صحنه آمدند تا دگر بار […]

حماسه بزرگ 9 دی یکی دیگر از برگهای زرین مبارزات جمهوری اسلامی ایران است که در طول تاریخ خواهد درخشید وفصلی جدید از بصیرت، هوشیاری، دشمن‌شناسی و غیرت دینی و انقلابی را در صحیفه تاریخ مبارزات مردم مسلمان ایران رقم زد.

روراستی : در این روز بزرگ مردمی بزرگ به صحنه آمدند تا دگر بار فتنه عظیم شرق و غرب و بدخواهان داخلی و خارجی را در هم کوبند و به تمام جهانیان اثبات کنند که این مردم تا پای جان در مقابل دشمنان دین وانقلاب باقی خواهند ماند، مردم عزیز و با بصیرت ایران بار دیگر نشان دادند  که این کشور همان کشوری است که باید زمینه ساز ظهورمهدی موعود باشد و خاریست در چشم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  .

آنچه در حماسه ماندگار نهم دی رخ داد در واقع برخاسته از حرکتی ایمانی و با انگیزه کاملاً خدایی بود که به هیچ‌ وجه با اراده انسانی انجام شدنی نبود و این دقیقا همان نکته‌ای است که مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بارها در بیانات خود به آن تاکید کرده‌اند و فرمودند: که در نهم دی دست اراده الهی دیده شد وگرنه این کارها کارهایی نیست که با اراده امثال ما انجام بگیرد؛ این کار خداست، این دست قدرت الهی است؛ این چیزها دست من و امثال من نیست.

جریان فتنه پس از انتخابات دهم ریاست‌جمهوری طبق طراحی دشمنان خارجی انقلاب اسلامی تلاش داشت، از اردوکشی‌های خیابانی به عنوان اهرم فشاری برای حذف نظام اسلامی یا لااقل وادار کردن آن به پذیرش فرایند استحاله و کشیدن خط بطلان بر جمهوریت و اسلامیت نظام استفاده کند، اما به لطف خداوند متعال بار دیگر این طرح هم محکوم به شکست شد .

در این فتنه عده‌ای مشخص شدند که دشمن در آنها نفوذ دارد. آنها در نقش پیاده‌نظام بازیچه دشمن شدند و خیانت بزرگی را رقم زدند، برخی با تحلیل‌های غلط در میدان دشمن عمل کردند و حرکت جریان فتنه را تایید کردند، برخی از نخبگان فکری و سیاسی کشور تحت تاثیر تحلیل‌های ناکافی و وابستگی‌های مختلف دنیایی در مقابل فتنه سکوت کردند و برخی نیز در صراط مستقیم انقلاب با تأسی از گفتمان و مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی با فتنه‌گران به موقع مقابله کردند، از مواضع رهبری حمایت کردند و به روشنگری علیه فتنه پرداختند.

برچسب ها:
9دی رفسنجان روراستی فتنه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :